Shark Race-R helm ervaringen.

Furrrrr

BMW C400GT
6 nov 2011
210
2
Iemand ervaring hiermee?
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de race-r en de race-r pro.
Grootste verschil is de spoiler achterop de pro.. Maar kan me niet voorstellen dat dit het enige verschil is.

En aan de gebruikers; hoe bevalt de helm?


Wederom bedankt!!

Furrrr
 
Verschil in gewicht misschien?

Wel naar gekeken maar mij paste ze beide voor geen meter.

Heb gekozen voor een Nolan X-802

Bigscale
 
Bedankt voor je reply..
Ben vandaag even weze shoppen voor de Race-R Pro..
Wat is dat ding licht zeg..!! Zat lekker.. Maar helaas niet in de gewenste kleuren..

Zojuist bij fc-moto besteld.. Was ook nog eens een paar tientjes goedkoper uit zo..

Dit is m geworden:

2011-08-17-10-13-354731.jpg


Past ook mooi bij de gixxer! ;)
 
Top keuze, heb hem zelf ook. Lekker dik vizier waardoor deze eigenlijk nooit beslaat. Vond ik wel erg belangrijk. Goede ventilatie, licht, zit helemaal top (erg persoonlijk natuurlijk), ziet er goed uit, en volgens mij is het een redelijk stille helm. Dat idee heb ik iig. (weinig ervaring)
Enigste "minpunt" als je dat al kunt noemen is het dat ik wel graag een zonnevizier er in zou willen hebben. Maar als ik dat echt nodig heb koop ik wel een donker vizier.
Veel plezier met je aankoop!
 
Top keuze, heb hem zelf ook. Lekker dik vizier waardoor deze eigenlijk nooit beslaat. Vond ik wel erg belangrijk. Goede ventilatie, licht, zit helemaal top (erg persoonlijk natuurlijk), ziet er goed uit, en volgens mij is het een redelijk stille helm. Dat idee heb ik iig. (weinig ervaring)
Enigste "minpunt" als je dat al kunt noemen is het dat ik wel graag een zonnevizier er in zou willen hebben. Maar als ik dat echt nodig heb koop ik wel een donker vizier.
Veel plezier met je aankoop!

Stil of niet maakt niks uit want je moet toch oordoppen in (als je oren je lief zijn tenminste :) ).

Verder snap ik het verband niet tussen vizierdikte en het wel of niet beslaan van dat vizier. :?

Verder schitterende helm 8-)
 
Thnx man, vind m ook zeer geslaagd! ;)

Ik denk dat hoe dikker het vizier is hoe moeilijker de temperatuur geleid wordt..
En dus minder snel last zal hebben van ademdamp wat als condens afkoelt tegen de binnenkant van het vizier..

Tenminste, ik denk het..
 
Terug
Bovenaan Onderaan