Sigma BC 1200

ReneCBR

Rookie
25 mei 2005
6
0
Beerze
Even een vraag, ik wil graag een digitale fietsteller op mijn CBR nu wil ik graag de sigma BC 1200, alleen de verkopende partij zegt dat de BC 1200 maar tot 199 km-h gaat en dat de BC 800 tot 300 km-h gaat.
Alleen ik wil graag de bc 1200 hebben gaat deze werkelijk maar tot 200 km-h of toch wel too 300.
 
Ben er bijna zeker van dat hij GEEN gelijk heeft. FF zoeken. Momentje

[edit]

En toch heeft ie gelijk :X

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
volgens mij kan je boven de 150 beter voor je kijken en niet op dat dingetje :?
of wou je de topsnelheid graag eens met je vrienden delen?
dan kan je beter een grotere wielomtrek invoeren O-)
 
Niet te hopen dat ie verder gaat,want als ze je zien ben je alles kwijt, motor rijbewijs, alles inclusief de sigma.

maar ff serieus, de sigma gaat wel verder alleen niet op het display,
maar wel in de totaalstand en gem km daar telt ie wel ik heb zelf nl ook de
bc 1200 met een draadje, en die doet het voor mij prima.
Snelheid tot 199 km/h is meer dan genoeg.
Hoe vaak rij je harder met al die stoplichten rotondes en drempels
 
sigma targa sport

full
 
toen ik mn motor moest inleveren was ik ook vergeten mn fietsteller eraf te halen... daar stond toen een max van 207 km/uur op. Nooit meer iets van gehoord. Opzich kun je dat ook de dag ervoor op een circuitdag gereden hebben. Nadeel van die Targa is dat die mooie targa kapjes er meteen afvallen als je hem eens laat stuiteren. :)

Is er niet ergens een schema met welke bandenmaat en welke "invoer" je moet invoeren? Ik ben lui.

Gaat om een 160/60 17"
 
Is er niet ergens een schema met welke bandenmaat en welke "invoer" je moet invoeren? Ik ben lui.

Gaat om een 160/60 17"
Dan vrees ik dat je toch met je luie flikker van die stoel moet komen en even een meetlintje om je band moet leggen, verschilt namenlijk per band, bandenspanning.... bladiebla ;)

langs de weg, leuk ding die bc1200, heb hem zelf ook :+

op m'n 25kw fietsje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan