• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Site voor motorroutes

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitmarv

MF'er
Lid geworden
12 mei 2011
Waarderingsscore
0
Beste mede form gebruikers,

Ik ben bezig met een nieuwe site voor motorroutes genaamd www.motorroutes.net.
nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden hij is nog niet helemaal af maar word aan gewerkt. tips zijn altijd welkom

Als jullie mooie routes hebben zie ik ze graag verschijnen zo dat ik ze kan verwerken

UPDATE(12-12-2011):

-hoop nieuwe routes online
- beteren ondersteuning boor belgië
- lijst functie bij zoeken
- hoop bugs opgespoort

UPDATE (01-06-2011):

- Beter ondersteuning internet explorer 8 er zijn nog steeds dingen die niet helemaal werken op deze browser zoals het tab systeem op de home pagina.
- Zoekopdracht word nu onthouden als je een route aanklikt en op back klikt om verder te zoeken.(bedankt voor de tip gertjuhh).
- Start en eindpunt word op het kaartje weer gegeven bij de route details.
- Zoeken op tijd is mogelijk.
- Meer routes online staan nu welgeteld 46 routes online, blijf de routes sturen zo dat het er steeds meer worden.
- Zoek opdracht geminimaliseerd naar max 25 routes dit in verband met snelheid van het zoeken.

als er nog foutjes in de site zitten of als je tips heb om het nog beter te maken ze zijn altijd welkom.

UPDATE:

heb nu wat tips van jullie gedaan en wat kleine verbeteringen zie dat er wel animo naar is.
ik heb vandaag een reactie systeem er op gezet. als jullie weer zo vriendelijk willen zijn om wat opbouwende kritiek te geven :+ ik zit er alleen nog mee bij type motor. wat voor mainstream typen motors er allemaal zijn mis je een type motor laat het me weten.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed en overzichtelijk uit, en heb stiekem al even gekeken op Groningen *O*

Thanks!!!

:}

donkerblauw op zwart is voor mij niet te lezen (aangeboden door:...)
verder mis ik een reageermogelijkheid

bij de zoekfunctie: alle afstandeN

zoekknop kan ik niet aanklikken (Safari 5.0)

de startplaatsen op de kaart zou ook handig zijn. als ik drenthe klik, zie ik wel drenthe (en half duitsland), maar ik zou verwachten dat ik dan ook een vlaggetje ofzo zie bij de startplaatsen van de twee drentse routes.

Laatst bewerkt:
Spelfout, er staat, "Lengte: alle afstande" op deze pagina: http://www.motorroutes.net/routes.html

Verder, opmaak, ik zou de achtergrond lichter maken, het oogt op deze manier heel onrustig, en ik wil eigenlijk niet te lang naar je pagina kijken.

Wel mooi initiatief hoor! :Y

Erg leuk om er mee bezig te zijn.
Stop er een paar linkjes bij van bv Gps tracks of route you,word je site ineens een heel stuk breder.
Van daar uit zou je ook de leukste/ snelste/mooiste routes kunnen selecteren en daar van dan een top 100 lijst van maken....

Er is altijd wel vraag naar routes....

suc 6

zal ik veranderen had ik zelf over heen gekeken

donkerblauw op zwart is voor mij niet te lezen (aangeboden door:...)
.

dat komt nog ik doe dit wat later om dat er nu respectief nog niet heel veel bezoekers zijn heeft een reageermogelijkheid ook nog niet zo veel nut. staat op mijn te doe lijst. tips hier voor zijn welkom
verder mis ik een reageermogelijkheid
.
zeggen meer mensen is vanavond veranderd
bij de zoekfunctie: alle afstandeN
.
is dit op windows of een mac pc zal er naar kijken bedankt hier voor.
zoekknop kan ik niet aanklikken (Safari 5.0)
.

hier ben ik nog over aan het naar denken hoe ik dat wil gaan doen. wouw ook meteen de route laten zien ofzo
de startplaatsen op de kaart zou ook handig zijn. als ik drenthe klik, zie ik wel drenthe (en half duitsland), maar ik zou verwachten dat ik dan ook een vlaggetje ofzo zie bij de startplaatsen van de twee drentse routes
.

dit kom allemaal als jullie de site blijven bezoeken, komt een ranking systeem en ook zulke dingen.

Erg leuk om er mee bezig te zijn.
Stop er een paar linkjes bij van bv Gps tracks of route you,word je site ineens een heel stuk breder.
Van daar uit zou je ook de leukste/ snelste/mooiste routes kunnen selecteren en daar van dan een top 100 lijst van maken....

Er is altijd wel vraag naar routes....

suc 6

Ik wil niet heel vervelend zijn maar heb je deze site al eens gezien?
GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland

Initiatief is leuk, en je bent vrij om het te maken maar heb toch een paar vragen.
Waar maak je de site in/mee?
Hoe kom je aan je huidige routes?
Waarom niet eerst wat energie stoppen in je layout/template/header enz. en op basis daarvan verder gaan, nu ben je steeds alles weer aan het aanpassen.

Ik maak zelf ook website's (in Joomla) en ben ook ooit op 0 begonnen zeg maar (in Netscape Gold)
Het blijft natuurlijk altijd smaak, maar het is nu nog te leeg om er een mening over te hebben.

Zorg er in ieder geval voor dat de zoekmachines je kunnen vinden door juiste meta info te gebruiken (check die van gpstracks maar eens)

daar heb ik inderdaad naar gekeken en toen miste ik een hoop vandaar dat ik probeer het anders te gaan doen

Ik wil niet heel vervelend zijn maar heb je deze site al eens gezien?
GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland

site is gewoon in notepad gemaakt
huidige routes komen overall vandaan en hoop straks dat mensen ze gaan uploaden
als ik mijn energie niet eerst in lay-out enzo wil stopen en constant wil aanpassen is dat toch mijn probleem, stilstaan is achteruit gang naar mijn mening dus je blijft toch aan passen is nooit af en kan altijd beter

Initiatief is leuk, en je bent vrij om het te maken maar heb toch een paar vragen.
Waar maak je de site in/mee?
Hoe kom je aan je huidige routes?
Waarom niet eerst wat energie stoppen in je layout/template/header enz. en op basis daarvan verder gaan, nu ben je steeds alles weer aan het aanpassen.

Natuurlijk is dat jouw probleem, ik zei toch al dat je vrij bent om het te maken. (maar je vraagt wel om een mening he, dus als je mijn tips niet gebruikt ook prima)

Als het puur hobby is lekker doorgaan (ik ben ooit ook zo begonnen maar dan hebben we het wel over 20 jaar terug toen de BBS nog groter was dan het WWW ;) ) maar probeer toch eens te kijken naar Joomla (of een ander CMS)
Scheelt je zo veel werk en ziet er gelijk al profie uit (met een beetje template)

Is gratis te gebruiken.

Wat mis je dan op gpstracks? iets moet jouw getriggerd hebben en ik mis daar zelf niet echt iets. Een kloon van Gpstracks zit niemand op te wachten maar een toevoeging uiteraard wel.

Mocht je wat meer info willen over een CMS dan wil ik je dat best uitleggen, als je dit namelijk kan maken in notepad is Joomla een eitje.

ik ken joomla wel maar ik voel me daar iets te veel in opgesloten. met templets enzo vind ik gewoon niks. het is puur als hobby en vind het leuk om nieuwe dingen te proberen en te doen is mijn eerste echte website de rest wat gewoon niet veel en staan ook niet online.

ik misten zoek mogelijkheid bij gps-tracks en leek mij leuk om meer google maps te gebruiken. ik heb nog veel meer functies in mijn gedachten voor veel heb je bezoekers voor nodig dus vandaar dat ze er nog niet zijn.(zijn ook nog in de maak).

Natuurlijk is dat jouw probleem, ik zei toch al dat je vrij bent om het te maken. (maar je vraagt wel om een mening he, dus als je mijn tips niet gebruikt ook prima)

Als het puur hobby is lekker doorgaan (ik ben ooit ook zo begonnen maar dan hebben we het wel over 20 jaar terug toen de BBS nog groter was dan het WWW ;) ) maar probeer toch eens te kijken naar Joomla (of een ander CMS)
Scheelt je zo veel werk en ziet er gelijk al profie uit (met een beetje template)

Is gratis te gebruiken.

Wat mis je dan op gpstracks? iets moet jouw getriggerd hebben en ik mis daar zelf niet echt iets. Een kloon van Gpstracks zit niemand op te wachten maar een toevoeging uiteraard wel.

Mocht je wat meer info willen over een CMS dan wil ik je dat best uitleggen, als je dit namelijk kan maken in notepad is Joomla een eitje.

Dan moet je lekker zo blijven hobbyen ;) , je leert wel erg goed html zo. Maar opgesloten in Joomla? Dan heb je het echt mis hoor. Dus als hij "klaar" is kom ik zeker nog een keertje kijken.

Een header "moet" je wel even in elkaar knutselen dat smoelt gelijk een stuk beter.

bedankt, ja er komt nog een logo aan en straks nog facebook twitter en rss feed logo's en zo zal er een stuk leuker uit zien. ik heb nu zelf een beetje cms gebouwd het meeste word toch uit mysql gehaald.

Dan moet je lekker zo blijven hobbyen ;) , je leert wel erg goed html zo. Maar opgesloten in Joomla? Dan heb je het echt mis hoor. Dus als hij "klaar" is kom ik zeker nog een keertje kijken.

Een header "moet" je wel even in elkaar knutselen dat smoelt gelijk een stuk beter.

weet je wat ik mis op je site is bij het zoeken naar een route is de tijdsduur van de rit dit zou ik handig vinden
daarbij als ik de nieuwste routes aanvink zie ik deze niet, wel alle provincies en een mail formulier
verders vind ik site rustig (vind ik prettig) en overzichtelijk en is alles goed te vinden

komt er bij zat er zelf ook al aan te denken bedankt voor de feetback.

ik weet dat ie8 problemen geeft met de tab functie van de site krijg dat helaas niet gemaakt.
weet niet of dat dat het probleem is wat je bedoelt. op Firefox chrome safari en ie9 doet die het wel goed.

weet je wat ik mis op je site is bij het zoeken naar een route is de tijdsduur van de rit dit zou ik handig vinden
daarbij als ik de nieuwste routes aanvink zie ik deze niet, wel alle provincies en een mail formulier
verders vind ik site rustig (vind ik prettig) en overzichtelijk en is alles goed te vinden

Helemaal te gek dit soort sites! :}

Maakt het simpel eens in een hele andere buurt te rijden.

Opslaan en gebruiken *D

Kleine vraag / opmerking

kun je ook iets maken waarbij het mogelijk is offroad-routes te delen?
ben ik naar op zoek, maar nergens is iets te vinden.

Zullen er ook niet heel veel van wezen en het delen er van wordt niet graag gedaan geloof ik.

hoe zit dat met off road routes zijn dat ook gewoon garmin bestanden.
of is het totaal anders? stuur mij er anders eens 1tje dan kan ik kijken wat ik kan doen.
[email protected]

kan altijd kijken wat ik kan doen.

bedankt voor je reactie.

Kleine vraag / opmerking

kun je ook iets maken waarbij het mogelijk is offroad-routes te delen?
ben ik naar op zoek, maar nergens is iets te vinden.

Zullen er ook niet heel veel van wezen en het delen er van wordt niet graag gedaan geloof ik.

Je site ziet er goed uit.

Alleen de route "terneuzen" kan ik niet downloaden. (404 URL not found)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan