SKR 125

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willempiee

ik ben MGG
18 dec 2011
114
0
Hallo mensen ik heb een vraagje, hoeveel gram rolletjes moeten in in skr voor een goede optrek? (btw ik ben de broer dus geen achterlijke reacties zoals eerst;)
 
tuurlijk niet het is motorscooter, alles boven de 50cc is eigenlijk een motor, 125cc is een motorblok, moet ik je nog leren joh chiemie
 
Als het eruit ziet als een scooter, klinkt als een scooter en rijdt als een scooter dan lijkt scooterforum of het motorscooters gedeelten in dit forum mij de place to be.
 
iDontWantToLiveOnThisPlanetAnymoreLandscape.png


en het is nog niet eens vrijdag...
 
it's back.

Waarom maak je het niet full malossi zoals je broer dan?.. die is wel mega superrrrrr snel


tuurlijk niet het is motorscooter, alles boven de 50cc is eigenlijk een motor, 125cc is een motorblok, moet ik je nog leren joh chiemie

Wil je dus zeggen dat mijn 50cc brommer geen motorblok heeft maar een brommerblok?

_O-
 
Laatst bewerkt:
jaa ik heb alles al malossi maar kwil weten hoeveel gram rolletjes ik moet hebben voor een perfecte optrek
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
ey weejoh wtf is er met jiullie 2012 is geweest mensen zijn gek geworden kwil gwn normaal antwoord lan
 
jaa ik heb alles al malossi maar kwil weten hoeveel gram rolletjes ik moet hebben voor een perfecte optrek

Nooit naar het prefecten streven..

Want niks is perfect.


En wat zijn ''gram rolletjes'' klinkt als een mislukte drugs ofzo _O-

2012 is nog niet geweest. dit is 2012. misschien als jij ook normaal probeert te praten.
Niet iedereen is hier straat gangster boy
 
Laatst bewerkt:
je bent geeneens een meester je bent je naam niet waardig, jij bent heel erg behaardig
 
Zouden wij op scooterforum nu ook zulke reacties krijgen als we vragen hoe onze Hayabusa's afgesteld moeten worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan