sleutelen ?

bubba

Rookie
19 mrt 2004
19
1
rozenburg zh
graag wil in deze topic eigenlijk een beetje polen!?
weet niet of ik hier goed zit zo niet sorry,

de vraag is het volgende.

wij beschikken over werkplaats voor motoren in omgeving rotterdam en denken er sterk aan deze een aantal avonden per maand een paar uur beschikbaar te stellen tegen een kleine vergoeding aan de doe het zelfers onder ons.
uiteraard zal er iemand van ons wel aanwezig zijn voor eventuele ondersteuning.
wel is een van de voorwaarde dat alle onderdelen door ons besteld worden.(dit om onze afnamen bij de leveranciers te vergroten wat in ons en jullie voordeel kan werken met eventuele kortingen) tegen normale prijzen uiteraard.
zodat we met ze alle lekker kunnen blijven rijden :]

graag horen we jullie mening hier over. *D
 
Hoi Bubba,

Goed initiatief hoor!
Kijk eens op www.motorcycleworkshop.nl !!!!
Willem heeft dit in Etten-Leur opgezet, en is inmiddels goed bekend onder de meeste motorrijders in onze regio (Etten-Leur bij Breda). Hij is iedere zaterdag geopend, bij hem kun je ook alle materialen bestellen die je nodig hebt en hij maakt ze heus niet zo belachelijk duur als de meeste motorzaken.
Hij zal vast bereid zijn je wat info te geven over zijn start hoor, tis een hele schappelijke kerel met een passie voor motoren en techniek! Ik doe tegenwoordig regelmatig in mijn eigen garage wat onderhoud (ben gewoon te laks om m'n brommer uit de garage te halen dan), maar dan haal ik toch al mijn materiaal bij Willem!


Ik snap eigenlijk niet wat er tegen in te brengen is hoor, je kunt gereedschap van de vakman gebruiken, kunt alle materialen bestellen die nodig zijn, je kunt je reparaties doen op een tijdstip wat jou uitkomt, in een ruimte in plaats van op straat, dat allemaal tegen een schappelijke vergoeding ... en de voldoening van EIGEN WERK + vergroting van je kennis. Laat de zeikerds maar lullen, gewoon doen!!!

O ja, en effe Willem bellen hoor, of gewoon op een zaterdag naar hem toe voor een lekker bakkie koffie en veel motorpraat!!!
 
kijk dit is te minste iemand die er wel de voordelen van inziet.
bedankt voor je goede reactie!
blijf vooral met reactie's komen mensen tot nu toe even buiten de pool want die heb ik pas opgezet na dat geloof ik 100 mensen hadden gekekeken alleen maar redelijk goede reactie's gehad.
 
Zo. Even op optie 1 gestemd.

Ik vind het een goed initiatief. Hoe meer locaties hoe beter.
Kom zelf uit hoekse waard dus best te doen. en ik heb voor de winter nog een klusje te doen. dus als de prijzen redelijk zijn. Waarom niet dan?

Blijf dit topic volgen.
 
Mee eens. Natuurlijk wordt er geld aan verdiend, maar daar is toch niks mis mee? Al met al zul je toch goedkoper uit zijn dan bij de gewone motorenboer. Bovendien weet je nu wat er gebeurt aan je motor......

Van mij mogen ze dit soort initiatieven vaker doen, bij voorkeur ook bij mij in de buurt.
 
kickje,

Ik woon in berkel en rodenrijs en zoek een locatie waar ik in het weekend kan sleutelen aan mijn motoren. Ik heb zelf al het gereedschap en onderdelen enz. Ik zoek alleen een ruimte om veilig te sleutelen en waar ik bijvoorbeeld doordeweeks wat onderdelen kan laten liggen om er het volgende weekend mee verder te gaan.

Kan iemand mij helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan