Slider bevestigen

harryv8

MF'er
1 mrt 2015
141
0
Goedenavond,

Zit al een tijdje te bedenken hoe ik hier een slider op zou kunnen bevestigen, het skateboard wieltje met draadeind :+ . Aan de linkerkant, de derde foto, zit een gat met schroefdraad in maar twijfel of dit stevig genoeg zou zijn. Aan de rechterkant heb ik geen idee hoe te bevestigen. Helaas heb ik geen holle vooras dus dat gaat niet lukken :') .

Iemand een goed idee?
Thnx!



 
Schroefdraad erin tappen :D

Heb zelf ook skateboard wielen als sliders, maar heb wel een holle as dus gewoon draadeind erdoor.
 
Zal eens kijken om hier draad in te tappen.

Nu nog een paar wieltjes vinden :+
 
Alleen heeft hij geen holle as..

Even iemand zoeken met een draaibank, dan boor je er gewoon een gat doorheen :D
 
Ondertussen zit het erop!

Achter was eenvoudig door een m10 draadeind door de as heen te doen.


Voor bleek ook een holle as te zijn :+ . Alleen links zat er m7 draad in en recht helemaal niets. Heb het m7 draad opgetapt naar m8 en daar een stukje draadeind in gedaan. Wieltje niet strak tegen de poot aan omdat me remleiding er nog tussen loop. Rechts was een groter gat en dit heb ik naar m12 opgetapt met een bout erin :)

Links:


Rechts:
 
En als je de motor op zijn kant legt dan komen deze dingen wel eerst aan de grond? ;)
 
Ik gok het stuur als eerste, gevolgd door de rijder. :P


Trust me I'm a experienced in that shit.
 
Ik gok het stuur als eerste, gevolgd door de rijder. :P


Trust me I'm a experienced in that shit.
Dat hoort er bij het echte werk ook bij inderdaad. ;)

Ik zou er in ieder geval nog een bus tussen zetten voor meer draagvlak tussen valblok - draadeind - en voorvork. Niet alleen dat stukje draadeind wat ombuigt.
En als het kan iets langere valblokken, vooral bij uitstekende delen achter. (uitlaat?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan