• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

sloop damesbrommertje gezocht

magnamaniac

MF fossiel
Lid geworden
25 jul 2002
Waarderingsscore
5.556
Op ons jaarlijkse motorfeestje DHR zijn er ook silly-games en 1 van de geplande onderdelen is het op tijd demonteren en monteren van een brommertje.
De handicap hierbij is dat het ding zo ver gedemonteerd moet worden dat het frame door een gat in een plank moet passen.
Hiervoor zijn we nog op zoek naar een dames snor/bromfietsje voor erg weinig. het hoeft in principe niet meer te zijn als een frame met wielen, stuur en een blokje. kabeltjes e.d. zijn overbodige accesoires :+

Wat wil je er voor betalen is mijn vraag?

ouwe sitta kopen... 3 bouten en het blok en achterwiel liggen er af, dan enkel ff balhoofd losdraaien en de voorvork komt er uit... we hebben een winnaar ;)

@ NickT: we zijn een cluppie met een erg beperkt budget (en dat hoort nu eenmaal bij ratbikes :+ ), vandaar zo dicht mogelijk bij gratis *D
@ Van Rijswijk: Wat vraag je ervoor? (zie hierboven :P )
@CR125: Dat zijn er idd prima dingen voor, maar je slaat steil achterover wat er nog voor een niet rijdend "wrak" gevraagd wordt. Daar kopen wij als ratters gemiddeld een rijdende motor voor.

Voor 25 euro mag je bij mij een Sparta Tour op komen halen, ziet er op zich nog best netjes uit, en ligt momenteel ook half uit elkaar. Enige wat ontbreekt zijn de blokbeugels, maar dat merkt niemand ;)

Voor 25 euro mag je bij mij een Sparta Tour op komen halen, ziet er op zich nog best netjes uit, en ligt momenteel ook half uit elkaar. Enige wat ontbreekt zijn de blokbeugels, maar dat merkt niemand ;)
Da's geen geld ;)

Momenteel is een van de andere leden bezig met een gratis puchje via Marktplaats. Vind je het een probleem dat ik ff afwacht wat dat wordt?

Geen probleem ;)
Heb er geen haast mee, staat al een tijd in mijn schuur maar ben bezig met een opruiming omdat ik volgende maand kan beginnen met lessen :)

Terug
Bovenaan Onderaan