slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.

honda x-adv

MF'er
21 mei 2002
184
1
amsterdam
Waarom hebben mijn laatste twee topics een slotje ????
De laatste liep wel lekker over de breedte van de schaamrandjes weet je wel.


Maar helaas een slotje......nodigt niet erg uit om nog een topic te openen hier.
Nog een slotje en jullie zullen het zonder mij moeten stellen want dan heb ik wel wat anders te doen.Hoe is het trouwens met je schaamrandjes ??? *D

doei doei
 
deze dus.


Door diversionlover op 10-06-2003 00:09



Ik las pas wat over schaamrandjes op je achterband en moest wel even lachen. Ik ben uiteraard direct naar de schuur gehold en naar mijn schaamranden gekeken en die waren ca. 3 m.m. Ik ben er eens op gaan letten en heb geprobeerd een relatie te leggen tussen schaamranden en plat door de bocht gaan verhalen.Moet je eens op letten is echt dikke pret. Hoest met jouw schaamranden ????
 
kijk es in de faq (das de faq knop die ongeveer in het midden bovenaan staat) als ik het zo met m'n blonde hoofd mag zeggen staan ze ergens onderaan (de mailadressen dus...)



edit: yep, onderaan...
 
[zucht]
Mod is een afkorting van modaal. Betekent dus zoiets als "gemiddeld", "gewoontjes" of "net te weinig om rond te komen"
[/zucht]

[me]Spoetnik had niet verwacht dat ie dat nog uit moest leggen :+ [/me]
 
newbie1.jpg
 
Dan moet je misschien wat minder vaak over de Wallen rijden met je motor ;)

Is mooi weer he. Al die duitsers lopen daar met korte broeken aan en dan valt er wel ´s wat uit ja.

Lekker slalommen tussen Helse engeltjes door op de wallen die hun straatjes beschermen.

:) Dit topic gaat trouwens nergens meer over
 
Nou hier issie dan uiteindelijk... Het felbegeerde slotje. *D

De redenen waarom die twee voorgaande topics op slot gegaan waren leken mij toch vrij duidelijk (uitgelegd). :)
Met dat topic over ongevallen bij jonge mensen omdat het het zoveelste ongeval-discussie topic was in korte tijd, terwijl er nog 2 andere actief waren.
Dat topic over schaamranden omdat er toch zeker al een zillioen topics over schaamranden zijn. :z

Welnu, dit derde slotje omdat we liever hebben dat je per mail aan een mod tekst en uitleg vraagt wanneer je het ergens niet mee eens bent. Even voor de duidelijkheid: een mod is dus een moderator. Wij proberen hier (met wisselend succes :P ) de boel een beetje in goede banen te leiden. Onze email adressen kun je vinden in ons profiel of in de faq. De mijne is bijv. orpheus@motor-forum.nl

BTW, ik zou het toch wel een beetje kinderachtig vinden als je vanwege die slotjes MF de rug toekeert. Iedereen loopt wel eens tegen een slotje aan... Volgende keer beter. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan