slotjes en andere dingen die weer open mogen

Mogen mods Flamen?

  • ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • nee

    Stemmen: 3 50,0%
  • ja, maar dan mag de rest mee doen

    Stemmen: 1 16,7%
  • ja maar de rest moet zijn mond houden

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mafketel

Die hard MF'er
20 mrt 2002
836
1
Rotterdam
Duderuud, een klein vraagje.
Waarom een slotje op een topic voor het hoge flame gehalte als op de eerste pagina van dat topic een poll is over welke mod de beste flamer is?

Ik begon er net een beetje goed in te worden en dan word ik opeens afgekapt, zo kan ik natuurlijk nooit mod worden hier als ik niet kan bewijzen dat ik ook mijn mannetje kan staan.

anyway ik vroeg het mij gewoon af, ik neem aan dat iedereen die in dat topic reageerde het topic heeft gelezen er ook voor ging.
 
Tja, ik dacht ook dat de winnaar gelijk ook Mod mocht worden en dat dan in Vic z'n plaats, vandaar dat ik zo m'n best deed..... ;) })
Baksteen als Mod: Alle hoge snelheidstopics gelijk op slot en starter geband... O-)

Maar volgens het afsluitende berichtje van dat topic krigen we nog een uitlegje over het sluiten dus we wachten maar even af.

Even als Mod oefenen: Als je inhoudelijke vragen hebt over het sluiten van een topic kun de betreffende mod een mail sturen ipv een nieuw topic openen...da mag nie... })
 
Even als Mod oefenen: Als je inhoudelijke vragen hebt over het sluiten van een topic kun de betreffende mod een mail sturen ipv een nieuw topic openen...da mag nie... })
Maar nu kon ik ook gelijk oefenen in een polletje maken... daar dacht ik trouwens pas aan toen ik dat zag in de post.
en heb ik meteen een toevoeging gedaan in forumsoftware en bugs.
 
Da's toch niet HARD rijden met HOGE snelheid wat jij doet... O-) , toch??
Ik zou niet durven O-) en als ik het doe is het omdat ik onderweg ben naar een spoedgeval, dan mag je zonder zwaailichten enzo ook door rood licht rijden. })

[me]Revolution wil ook bij de politie :P If you can't beat them, join them. :o [/me]
 
Op vrijdag 12 september 2003 20:53 schreef Revolution het volgende:[me]Revolution wil ook bij de politie :P If you can't beat them, join them. :o [/me]

Kan alleen als je met een zwaailicht op bent geboren ;)
 
full
Zoiets...???
 
als ik de pol mag geloven ben ik in de minderheid

dus mischien maar niet doorgaan

maar als ik dat zeg gaan er vast weer mensen mij een mietje noemen ])
 
*zucht*

ik neem aan dat jullie gewoon weer lekker verder gaan hier? Dan zal ik daar es gauw een stokje.. euhh.. slotje voor steken :P

Voor de topicstarter: als je vragen hebt naar aanleiding van een slotje dan kun je de desbetreffende moderator een mailtje sturen. Het is niet de bedoeling dat je daar een nieuw topic voor opent.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan