SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

Ooow??
Neen geen gewijzigde plannen, we zouden ze toch samen bestellen.
Ik wil alleen nog steeds even bij Dave gaan luisteren wat die voor ons kan betekenen, laatste keer dat ik hem sprak (bloemencorso) vertelde hij dat de prijs bij hem ook redelijk is, vandaar wil ik even langs gaan om te kijken hoe redelijk. voor 10 of 15€ is het best te doen. Ik wil ze er graag toch ook op laten leggen al komen ze uit Spanje.
Laat maar weten als je uit de voorband bent.....
Ik zou het echt niet weten wat je daar het beste voor kunt nemen.

Greatings Dick



okay dick,weet je al iets meer over de prijzen van dave?,want als het maar een paar euries scheelt dan is dat zeker een serieuze optie,steunen we iig de lokale economie :Y ,want ze moeten er ook nog op en gebalanceerd worden!!!,ik hoor het wel als je iets meer weet,mocht het niks worden dan wil ik ze in januari gaan bestellen... :W
 
full

en een gezond en sportief bike jaar :Y
 
betere tempratuuren :? heb net nog ff lekker gegleden was wel lekker
als je zin hebt om morgen te komen pb ff dan leg ik het uit waar het is :W
 
betere tempratuuren :? heb net nog ff lekker gegleden was wel lekker
als je zin hebt om morgen te komen pb ff dan leg ik het uit waar het is :W


ja ben nog met wat dingetjes bezig,nu eerst maar eens de nwe pilot powers eronder laten leggen,dan moet ik het licht nog fiksen en dan de uitlaat aanpassen,dus dat duurt nog wel ff-kes -O- ,maar ik pb wel als het zover is,neem aan dat het in de regio rond etten-leur ligt...(in de buurt dus) :W
 
zo vandaag nog eens lekker mn orange koeike uitgelaten

kwam thuis en waar over een zanpaai gevegd maar da was nie zo goed voor mn koeike

er hadden al wat andere koeikes gelopen denk want jhil mn orange koeike rook naar koeien stront!!!! hehehe

da wordt wassen morge.. :} :r :9 |(
 
zo vandaag nog eens lekker mn orange koeike uitgelaten

kwam thuis en waar over een zanpaai gevegd maar da was nie zo goed voor mn koeike

er hadden al wat andere koeikes gelopen denk want jhil mn orange koeike rook naar koeien stront!!!! hehehe

da wordt wassen morge.. :} :r :9 |(


da sede gij ja :9
 
Hoi,Ik heb zelf een KTM 640 uit 2004 en rij samen met een maat KTM 625 uit 2005 vaak in omg. Tholen en Bergen op Zoom


Welkom bij de club dan,

Wij rijden regelmatig met tussen de 3 en 7 man, in omgeving Halsteren!
Hou dit topic maar in de gaten (bij mooi weer) en kom ook eens gezellig meedoen!
:9
 
Oké dat zou mooi zijn en als jullie ook wel eens een sm cursus volgen of ergens vrij gaan trainen houden wij ons aan bevolen ,we zijn vorig jaar 2 x op het Midland circuit geweest en dat beviel heel goed

 
Oké dat zou mooi zijn en als jullie ook wel eens een sm cursus volgen of ergens vrij gaan trainen houden wij ons aan bevolen ,we zijn vorig jaar 2 x op het Midland circuit geweest en dat beviel heel goed
wij willen van het jaar zeker een paar keer het circuit op
:Y
en iedereen mag meeeeeeee *O*
 
wij willen van het jaar zeker een paar keer het circuit op
:Y
en iedereen mag meeeeeeee *O*

Ja, Robert "mag" mee, de motort moet ook nog wel even aan de eisen van het circuit voldoen.
En dat is bij de ene wat meer sleutelwerk als bij de andere, maar als we toch gaan dan wil ik wel kijken of het mogelijk is dat die van mij ook mee kan.

En de plannen van een meeting, zullen we die uit de koelkast gaan halen?
Als het gaat om lokatie in de regio Steenbergen, kan ik hier en daar nog wel een balletje opgooien. Misschien dat Cas op zijn werk nog iets kan regelen?? _O- _O-
Dan zou het wel handig zijn als we een keer de knoop doorhakken van de 5 W's.

Greats Dick
 
Ja, Robert "mag" mee, de motort moet ook nog wel even aan de eisen van het circuit voldoen.
En dat is bij de ene wat meer sleutelwerk als bij de andere, maar als we toch gaan dan wil ik wel kijken of het mogelijk is dat die van mij ook mee kan.

En de plannen van een meeting, zullen we die uit de koelkast gaan halen?
Als het gaat om lokatie in de regio Steenbergen, kan ik hier en daar nog wel een balletje opgooien. Misschien dat Cas op zijn werk nog iets kan regelen?? _O- _O-
Dan zou het wel handig zijn als we een keer de knoop doorhakken van de 5 W's.

Greats Dick

5 w,s was da
maar die meeting gaan we eens op poten zetten
:Y
maaarrr waaarrrr :?
 
Wie
Wat
Waar
Wanneer
Waarom (hoe,uitrusting,sterkte,e.d.)

Sorry was even vergeten dat je maar minimale Amo hebt genoten. :)

We moeten dus beginnen met wanneer, of eerst met waar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan