SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

Maar natuurlijk, zeg maar wanneer.
Ben je geslaagd voor een uitlaat dan?

Dick
jaja gelukkig wel ja,bij lemmens konden ze mij helpen met een zgan uitlaatsysteem,en gelijk een orginele ktm standaard erop laten zetten,nu nog een sigmateller zien te vinden waar het kabeltje lang genoeg van is,hebben jullie misschien een tippie?,ik bel je als ik tijd heb dick,iig bedankt :}


neem aan dat het makkelijkst is als ik jou kant op kom??
 
Laatst bewerkt:
zijn er nog mensen die naar orange day gaan?
ik kom die zondag vanuit bergen op zoom en dan naar breda - tilburg - wijchen.
iemand die meerijd?
 
is wel een erg lang ritje he
:Y ,zou best wel willen maar vermoed dat het een te lange/pijnlijke rit zal zijn.

heb je zaterdag tijd dick?????

Ja, als het voor Ron met zo'n 60km extra te doen is moet het voor jouw ook te doen zijn toch?

Ja, zaterdag heb ik wel tijd moet je mij wel meehelpen remolie te vervangen.

:)

Dick
 
Ja, als het voor Ron met zo'n 60km extra te doen is moet het voor jouw ook te doen zijn toch?

er van uitgaande dat m,n motor goed werkt.
kmoet toch vaak tanken dus van houten kont geen last.

vanmiddag dus zuiger vervangen en nieuw dempertje, was echt een kutklus maargoed.
morgen ff kijken of die lopen wil
 
Ja, als het voor Ron met zo'n 60km extra te doen is moet het voor jouw ook te doen zijn toch?

Ja, zaterdag heb ik wel tijd moet je mij wel meehelpen remolie te vervangen.

:)

Dick

nou zo'n afstand ga ik er niet mee rijden :N ,ik ben zondag via galder,ulvenhout,bavel,chaam,baarle nassau gereden en ik was gebroken man,heb nog last van een houten plank,een aanhangertje/busje zou wel een leuke optie zijn
:Y

over zaterdag bel ik je nog even,en die remolie is geen probleem,maar dat zal voor jou ook niet echt zijn :Y
 
Iemand hier uit de buurt ,nog rijden vanavond of morgen vroeg?

Morgen middag BBQen vandaar.

Dick
 
vanavond naar boz rijden denk ik.. boomhouwer zou morgen dan ook naar boz komn als het goed weer was en gaan we een stukje knallen. ik kan em nu alleen nog niet berijken dus tis ff afwachten.
 
Ja zondag de 23e *D
sooow ben er weer bovenop(ingeklapte long gehad!),ik had je veel eerder willen bellen om langs te komen Dick,maar door de eerder genoemde situatie was dat onmogelijk,wanneer heb je tijd om er ff naar te kijken?,kan ook best ff na het eten komen hoor als jou dat uitkomt dan he :) ,wil er wel weer eens uit met de motor,ben aardig lam geinternet -O-
 
sooow ben er weer bovenop(ingeklapte long gehad!),ik had je veel eerder willen bellen om langs te komen Dick,maar door de eerder genoemde situatie was dat onmogelijk,wanneer heb je tijd om er ff naar te kijken?,kan ook best ff na het eten komen hoor als jou dat uitkomt dan he :) ,wil er wel weer eens uit met de motor,ben aardig lam geinternet -O-

Oeps zie het nu pas.
Kan morgen middag of morgen avond na het eten.
Ik ben van baas aan het veranderen en nu mijn vakantie/snipperdagen aan het opmaken vandaar.

Dick
 
lijkt mij na het eten een beter plan,de temperaturen gaan volgens mij flink stijgen in de middag,ik bel wel na het eten voor tijd en locatie!!(rond 18:00 bellen??)







:W
 
zal zo eens in Meer gaan kijken,word er bij die beste man ook gesleuteld of is het allen demonteren en verkopen dick?
want ik vermoed toch dat de tank eraf moet,zou beter zijn als dat daar ff kan,anders zit ik thuis met 2 van die dingen en geen kennis van meten,of denk je het haast zeker te weten omtrent regelaar???
 
Terug
Bovenaan Onderaan