SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

hoi ik heb sinds 2 weken ook een ktm 450 en kom uit etten leur !
ik zit net te lezen dat er zondag en meeting is ?
ik heb ook wel interesse want ken helemaal nog niemand die enduro rijd dus lijkt me egt wel leuk om zo met een paar man op pad te gaan !!

hoe laat en waar ?

wil iemand de exacte tijd en plaats naar me mailen, dan ben ik zeer zeker ook van de party !!

groertjes koen

koen_van_zomeren@hotmail.com

Maar jij rijd op noppen Koen?,wij rijden allemaal op wegbanden,van mij mag je wel mee maar vrees dat het op noppen niks aan zal zijn voor jou...
 
Maar jij rijd op noppen Koen?,wij rijden allemaal op wegbanden,van mij mag je wel mee maar vrees dat het op noppen niks aan zal zijn voor jou...

Op enduro bandjes, is goed te doen en kan het toch best wel leuk zijn!

Koen je hoeft niet bang te zijn dat je achteraan zal rijden, want Galli rijdt ook mee. _O-
 
Laatst bewerkt:
Op enduro bandjes, is goed te doen en kan het toch best wel leuk zijn!

Koen je hoeft niet bang te zijn dat je achteraan zal rijden, want Galli rijdt ook mee. _O-


Is je trouwens nog niet gelukt om mij op 10 meter te rijden Dick.... }) ,en de volgende Meeting mag jij achteraan rijden!,goed? _O-
Als we vanaf Etten naar Halsteren moeten rijden,heeft die jongen geen nop meer erop staan,schnappie!
Maar welkom issie zeker,wil ook nog zelfs naar hem toe komen rijden,kunnen we op vosdonk nog ff gassen op de zijne ;)
 
Laatst bewerkt:
maar de meeste rijden niet met enduro

dus dat wordt lastig of heb je ook supermoto bandjes ??

en at Gali
jep ben lang weg geweest

laast was ik met de ktm 620 lc4 at the meeting nu kom ik met mn ktm 660 dus
 
maar de meeste rijden niet met enduro

dus dat wordt lastig of heb je ook supermoto bandjes ??

en at Gali
jep ben lang weg geweest

laast was ik met de ktm 620 lc4 at the meeting nu kom ik met mn ktm 660 dus
Ooooow de zaken gaan goed merk ik ;)
 
nou ik heb groen licht van m,n vriendin om mee te gaan _O-
roep maar waar en ik ben er ,mits m,n beurtje die ik morgen ga doen aan de motor niet lukt O-)
 
nou ik heb groen licht van m,n vriendin om mee te gaan _O-
roep maar waar en ik ben er ,mits m,n beurtje die ik morgen ga doen aan de motor niet lukt O-)
Is toch fijn dat de vrouw een keer de slagboom open doet op zondag ;) ,Macdonald's RSD?
 
Goed plan,

Om 13.00 uur een big mac.
ps kom op de 950

})
Bluffert :+

Check voor je wegrijd nog wel ff of ik geen bericht van afzegging heb achter gelaten,voel me vandaag weer eens ouderwets kilo utrecht tango :(
hoor je niks dan sta ik naast Ronald MCdonald op de parking. :Y
 
Hey het is prachtweer!! *O*

Ik ga er zo ie zo heen.

Dus hopelijk geen afmeldingen!!

Tot zo

;)

Ps vergeet die zomertijd niet he
Ja ja klokkies zijn weer recht gezet!,kom ook waarschijnlijk wel,kan wel een verzetje gebruiken naar al dat hondenweer en andere ellende,zal die andere jongen ook eens ff wakker bellen,dan zijn de KTM's weer in de meerderheid :]
 
Zonde, ik wilde nu wel eens zien of die 950 van mij ook door de bocht heen komt.

Inderdaad een erg leuk stukje met bochten. (vandaar dat het zo druk was met motors)

Voor herhaling vatbaar
})
 
het was leuk het rijden jammer dat die tupperware motorfietsen niet doorreden _O-
Zit je er nu nog steeds mee in je maag dat ze afhaakte toen jij er een wedstrijdelement in begon te zien?,het waren een beetje van die menthal theo figuren met een decibel meter,die bedoel je toch? _O-
 
Zit je er nu nog steeds mee in je maag dat ze afhaakte toen jij er een wedstrijdelement in begon te zien?,het waren een beetje van die menthal theo figuren met een decibel meter,die bedoel je toch? _O-


Ik heb weer is wat gemist zeker??? :?
Aankomend weekeind kan ik wel, hopend op goed weer.

Dick
 
ik ben tijdens ons ritje geen supermotard tegengekomen,
buiten de xt600x dan toen ik van de kroeg naar huis fietste.. vroege vogel was dat
 
Terug
Bovenaan Onderaan