SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

Heej hallo allemaal! gaat er vandaag iemand een rondje industrie terrein doen ergens in de buurt van etten-leur>? dan ga ik mee.. *O*
rij nu meestal alleen daar achter op het industrie terrein van etten-leur (in de buurt van isover op dat nieuwe stuk bij de aldi groothandel) er is daar ook een stukkie onverhard. best cool alleen in je eentje is de lol er wel wat snel af.. '( dus laat maar even weten.
groeten,


marcel (cr500 sm)

Hey Marcel,

er waren wel wat mensen van plan om vandaag te gaan rijden. Sharky_Capas en ik hebben gisteren een edele poging gewaagd, maar we zijn regelmatig in slecht weer beland. ;(

Voor sommigen begint de dag ook pas om 12u 's middags, dus heb geduld. :z

Hoe laat ben je in E-L?

Grtz.
 
Hey Galibaba,

al wakker?

ga je rijden vandaag?
Ben al wel wakker inderdaad, stuur net een sms naar dick dat ik door samenloop van omstandigheden vandaag verschiet moet laten gaan :(
kans is dus aanwezig dat ik morgen me laatste ritje op de 640 maak, richting dealer ;)
Maar dan komt er wel een mooie fiets voor terug, en anders ben ik volgende week weer van de partij (Met 640!)
 
Ben al wel wakker inderdaad, stuur net een sms naar dick dat ik door samenloop van omstandigheden vandaag verschiet moet laten gaan :(
kans is dus aanwezig dat ik morgen me laatste ritje op de 640 maak, richting dealer ;)
Maar dan komt er wel een mooie fiets voor terug, en anders ben ik volgende week weer van de partij (Met 640!)

Ik las dat je 'm in wil/ gaat ruilen tegen een 950....niet slecht!!
Te weinig animo voor de Prestige? 'T is een bijzonder mooie bike, maar daardoor ook wel erg duur (ik had 'm graag gekocht, maar de prijs is echt te gek). Inruilen is wellicht de beste optie.

Ik hoor wel van de klap.

Ik ga zo toch ff toeren. Moto GP is in de regen....minder leuk om naar te kijken.

C ya.
 
Ik las dat je 'm in wil/ gaat ruilen tegen een 950....niet slecht!!
Te weinig animo voor de Prestige? 'T is een bijzonder mooie bike, maar daardoor ook wel erg duur (ik had 'm graag gekocht, maar de prijs is echt te gek). Inruilen is wellicht de beste optie.

Ik hoor wel van de klap.

Ik ga zo toch ff toeren. Moto GP is in de regen....minder leuk om naar te kijken.

C ya.
Prijs valt toch wel mee, kwaliteit kost gewoon wat ;)
 
Prijs valt toch wel mee, kwaliteit kost gewoon wat ;)

Tuurlijk, de prijs-kwaliteitverhouding is oke. Wat ik er mee wil zeggen is dat het een dure bike is. Voor jouw vraagprijs heb je een nieuwe Xt660X, of een overjarig model met Akra's (de LE uit 2006).

Toegegeven, de XT heeft minder vermogen en is iets zwaarder, maar het onderhoud is stukker goedkoper. Bovendien heeft de XT injectie, wat een eventueel opvoeren van het vermogen wel makkelijker maakt.

Maar goed, ik moet toegeven dat de Prestige als goede 2de op mijn lijstje stond......de 950 staat met superstip op 1 (ik heb het genoegen gehad eens met die van Cas te mogen rijden). En dat zal nog wel even zo blijven.

Ik ben nu heeel tevreden met mijn XT. Lekker makkelijk fietsje vergeleken met mn FZR.

Veel succes volgende week!!
 
ja ik ben toch maar even gegaan. begon wel weer te regenen natuurlijk. maar was toch wel even leuk. ben maar een uurtje geweest ofzo van 12 tot 13uur ofzo. (daarna begon moto gp! :Y ) volgende keer even kijken of dr wat meer mensen uit de burt een rondje kunnen doen?

Hey Marcel,

er waren wel wat mensen van plan om vandaag te gaan rijden. Sharky_Capas en ik hebben gisteren een edele poging gewaagd, maar we zijn regelmatig in slecht weer beland. ;(

Voor sommigen begint de dag ook pas om 12u 's middags, dus heb geduld. :z

Hoe laat ben je in E-L?

Grtz.
 
@loeny tunes: rij jij op een ktm 525?? ik dacht er gisteren een voorbij te zien komen....


Nee, ik rijd een XTX uit 2005. Volgens mij rijdt Dukey een 525, maar er zullen er vast meer in de buurt zijn.

En ik ben niet meer gaan rijden. Na de betreurende resultaat van de Moto GP had ik geen zin meer. Ook vanwege t weer. Gisteren al nat geregend. Geen zin om weer dat risico te lopen.
 
hahah homo, hij heeft een r hoor. :9~

Enne veel bij betaald?

SUc 6 ermee eindelijk een 950 broeder in ons midden

;)
Genoeg bijbetaald, maar voorlopig de komende jaren geen nieuwe bike meer( dat denkt me vriendin tenminste!!) _O-
ja ze stonden mooi met zun 3tjes op een rijtje en ik vond de R net dat beetje extra geven, de zwarte was ook een serieuze optie hoor...
 
De R is vet man,

Maar zoals je weet scheelde dat bij mij 3000 euro. Beide nieuw.
Voor die 3000 euro kan ik heeel veel andere leuke dingen doen.

;)
:^

Groot gelijk Cas, ik ben voorlopig ook wel genezen van geld smijten, maar jij kan er ook wat van :Y

word weer eens tijd voor een leuk ritje dames, eerst maar eens droog weer, want dit is geen doen zo :N
 
Damn.

Ik dwaal toch al een tijdje op dit forum rond, maar heb hier toch een topic over het hoofd gezien.

Even voorstellen dan maar:
Uuhh..hallo....mijn naam is Jasper (21 jr), kom uit standdaarbuiten en ben sinds een klein tijdje in het bezit van een xt660x le.
Mijn voorgaande speelgoedjes:
een gs500 (1989), zelf opgeknapt (was erg nodig), slijtage onderdelen, spuiten, kromme dingen van valpartij vorige eigenaar en de nodige accesoires. Na een raar tikje uit het blok de kop volledig gereviseerd en even later draaide zo'n beetje alle lagers uit het onderblok er tegelijkertijd uit: einde verhaal
56dd532c1a2a65901f36d34a6dde09fc

ad78e252654cf5caa67ddef0f367f5e9


daarna even sparen en een cbr600f (2000) aangeschaft om het laatste stukje 25kw mee door te komen en daarna lekker volvermogen mee te knallen. Helaas heeft dit niet lang mogen duren en heb em op straat gelegd: voor de bekende onder ons: laatste bocht dijk standdaarbuiten-->zevenbergen, net na 'de keet' (spookhuis). Getuige van een gescheurd blok is de olievlek op de stoeprand. Tel daarbij alle kuipschade en kromme poten bij op en je hebt een totall loss.
7f1118233976e4f8a01a8df52dc47b8a


en nu dus trotse eigenaar van een xtx: bevalt prima! helemaal geweldig!
betere foto's volgen nog.
94c415197fcb0b98ec99ee61af6a69de

a7b65a2e3ea47f0ef9c5dab8e97562da


Ik zal voortaan dit topic ook in de gaten gaan houden en zie jullie wel eens op de weg denk ik!

greetz, Jazzy
 
Laatst bewerkt:
DIck gefeliciteerd, Nu snel een 950 vinden.

Aan de anderen? Wie gaat er deze middag nog rijden mocht het nog mooi weer blijven?

Ik kan vanaf een uurtje of 1
;)
 
DIck gefeliciteerd, Nu snel een 950 vinden.

Aan de anderen? Wie gaat er deze middag nog rijden mocht het nog mooi weer blijven?

Ik kan vanaf een uurtje of 1
;)
Waarmee Dick feliciteren?,(is de Duke soms verkocht?)..

Vanmiddag kan ik niet, heb waakdienst en wil geen risico meer lopen voordat ik dinsdag me nwe bike heb.

:W
 
Waarmee Dick feliciteren?,(is de Duke soms verkocht?)..

Vanmiddag kan ik niet, heb waakdienst en wil geen risico meer lopen voordat ik dinsdag me nwe bike heb.

:W
Heb je toch een SMS gestuurd??
Ja hij is verkocht.
Nu ff kijken voor een 950 *O* *O*
 
heeej Jazzy Welkom at the club

Ik woon vlak bij jou ik woon namelijk in noordhoek en rij een Ktm 660 supermoto
dus misschien zie je me nog eens voorbij knallen !!!
heheh

Greets KTMartijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan