SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

en als het goed is heb ik zaterdag m,n nieuwe motor :9~

dus dan doe ik ook mee :W
Mooi man!, hoeveel mijl moet je nu weer afleggen voordat je de nieuwe aanwinst op de helige grond kan neerzetten?

Van't weekend dus een mini meeting?
 
zaterdag lijkt me goed idee.

Niet te vroeg, niet te laat. uurtje of 1? roep maar!
Plaats? kan bij mij thuis (standdaarbuiten). bakkie koffie inbegrepen :9 (tenzij we ineens met 50 man zijn natuurlijk :+ )

de groeten :W
 
Mannen de Zon schijnt hiero, STarten die 950's !!!

Kom ze maar eens showen hiero. (Dick Dukey en Gali)

PS ik heb nu nog dikke 2 weken vrij dus we kunnen ook een tochtje maken richting de eiffel!!
;)
 
nee inderdaad ik zit me hier te vervelen op het werk B|
heb m,n auto al gewassen naar de winkel geweest ,geslapen film gekeken ,
gesport,
maar ik zit toch liever thuis op de motor :] :9~
 
zijn er trouwens nog meer die half augstus vakantie hebben en zin hebben om een tochtje te maken van een paar dagen. Eifel? Frankrijk? Whatever.
Heb het 'wilde' plan om eens wat verder weg te gaan dan omg. roosendaal :P
 
damn, nog steeds niks gepost. Hoe zit het nou met onze dollemansrit morgen?
Ik ga sowieso vlammen. Zal morgen voordat ik wegga nog wel even kijken hier.

de groeten :W
 
Wacht eerst ff het weer af, moet nog wat dingetjes doen, dus waarschijnlijk in de namiddag.

Zijn er nog meer mensen met ambities?, Dukey is zekers zijn nieuwe aanwinst aan het ophalen *D
 
ja ik heb hem en de eerste kmters al gemaakt
maar moet vandaag mischien nog even naar tilburg om koffertjes op te halen

hoe laat wilde jullie gaan rijden ?
 
Nou mensen.

Weer is prima! Voorlopig geen regen volgens de radar, dus ik ga me bed eens uit en zal tegen 2 ongeveer gaan rijden. Dus als er nog liefhebbers zijn: me tel.nummer is bekend en iedereen is hier welkom voor een bakkie.

groeten
 
Nou mensen.

Weer is prima! Voorlopig geen regen volgens de radar, dus ik ga me bed eens uit en zal tegen 2 ongeveer gaan rijden. Dus als er nog liefhebbers zijn: me tel.nummer is bekend en iedereen is hier welkom voor een bakkie.

groeten
Nou dat valt ook wel mee, het waait hier als een gek, ik ga later op de dag rijden... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan