SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

hey 'mannen' :P

Vandaag nieuw speeltje voor 'erbij' opgehaald:

full


Lekker doorrammelen in de winter en van de zomer zo eens een keer het bos mee in.

greetz, Jasper
 
Laatst bewerkt:
wat een watjes zijn jullie :Y
ik rij gewoon lekker door
_O-
Ja met dat hok zou ik doorgassen, een windscherm zo hoog als de kerk, handvatverwarming, 2 beautycasen :]

moet wel toegeven dat het nu best te doen is hoor Dikkie, zonnetje schijnt aardig
 
moet wel toegeven dat het nu best te doen is hoor Dikkie, zonnetje schijnt aardig~[/size]

IDD het was heel goed te doen.
Onder het mom van ; het beest uitlaten heb ik me weer eens lekker laten gaan. :Y

Kan niet anders zeggen; Ik leef ,dus ik rij op mijn KTM _O-

Jammer dat er niemand mee ging van de broeders.........
Nja ik ben het al gewoon om alleen te rijden. B|

Dick
 
hallo, heeft iemand nog een remschijf voor achter?
heb een 610 te
schijf is 220 buiten en 110 binnen diameter.
 
Brouwer toch _O- _O- _O-


Maar het is wel flippen idd,ondanks dat je waarschijnlijk geen meter gaat rijden.....
 
iemand nog in voor een rondje vandaag ....het is drooooooog :}

Ksou wel willen, maar ik krijg bezoek.

Ik ben gistren ff bij MCR geweest. Mn motorstoringslampje ging branden bij het starten. Bleek gelukkig loss alarm. Heb meteen de snorkel van t luchtfilter weggehaald en de CO 10 punten omhoog gezet.

Ik denk da'k wel verschil merk, maar kan ook wishfull thinking zijn. Dus had het wel ff willen testen....
 
ben nog wel een rondje weeste rijden maar had het gevoel dat mn vingers eraf vielen!!
waddun kouwww

same here. Ben toen naar huis gegaan om m'n winterhandschoenen te halen. Lekker hoor, die eerste 5 km met zomerhandschoenen, maar daarna nie meer -O- . Iets met automatisme |(
 
ben van de week nog een rondje wezen doen lekker met de handvat verwarming aan
zie ik een mooi zandweggetje, dat ging over in een heuvel lanschap :?
he.... maar gewoon stug doorrijden en dat was best glad dus flink werken en ploegen met de adventure met de koffertjes er aan :P
kom ik aan het eind staat er een hek ,toen maar terug ,zie ik allemaal mensen kijken met opstaande kraagjes en een tas vol stokken
:Y
wat blijkt nou rij ik over de nieuw aangelegde golf baan :X
foutje. dus er zijn nou wat extra holes met dank aan mij :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan