SMA VERSUS KNMV

Status
Niet open voor verdere reacties.

ackracing

MF'er
19 aug 2011
160
0
Groningen
Kreeg de tip om deze topic hier neer te zetten, misschien dat er dan meer reacties komen.
Want van de minimale berichtgeving van de motorbladen hierover wordt je ook niet wijzer.

Wat is er eigenlijk aan de hand tussen SMA en de KNMV.
De SMA stopt dus definitief met de door hun zo goed georganiseerde evenementen.

Van horen zeggen heb ik het 1 en ander wel gehoord, en daaruit zou blijken dat de schuld met name bij de KNMV ligt. Ze laten andere organisaties alles organiseren, maar willen wel een monopolie positie. Zo heb ik begrepen dat de KNMV alleen maar hun sponsors zichtbaar wil hebben. En dat is natuurlijk vreemd, hoe kunnen de andere organisaties de financiën dan in orde houden als ze daardoor sponsoren mislopen.

Ik heb de laatste tijd wel meer vreemde zaken gehoord over de KNMV. Als men zo bezig blijft maken ze volgens mij de sport alleen maar kapot. Maar goed wie ben ik en wat weet ik er nu vanaf.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen daar van vinden, en aangezien ik geen topic hierover kan vinden heb ik er zelf maar 1 aangemaakt.

p.s
En wat betreft de SMA, ik hoop dat ze buiten de KNMV om races zullen gaan organiseren.
Met open inschrijving zodat iedereen mee kan doen. Lijkt me wel een leuk evenement.
Een echte raceweek zoals vroeger de TT ook was met alle mogelijke klassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan