sorry alweer waarschijnlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

munk

Die hard MF'er
26 aug 2002
994
0
molenschot
ik zal vast niet de eerste zijn denk ik maar ik kan geen plaatjes plaatsen
volgende probleem:
klik op bladeren zoek dan bij mijn documenten en kom dan bij het plaatje dat ik wil plaatsen bv.
bestandsnaam
100-0005_IMG
dan wordt het een attachment
C:\mijn documenten\danny\100-0005_IMG.JPG
hoe krijg ik nou dit klere plaatje en de rest dat ongeveer de zelfde bestandsnaam heeft in m'n post
sorry ik heb de ballen verstand van computers dus..
maar als ik een duidelijk antwoord heb mag er wel een slotje op maar niet te snel want ik ben traag van begrip :+
 
zucht,eerst uploaden en dan snelkoppeling kopieren,ff img ervoor en erachter,klaar
RTM

[ img ] snelkoppeling [ /img ] zonder spatie's
 
Laatst bewerkt:
zucht,eerst uploaden en dan snelkoppeling kopieren,ff img ervoor en erachter,klaar
RTM

[ img ] snelkoppeling [ /img ] zonder spatie's
Waarmee hij bedoelt dat je dus éérst de foto ergens op het Internet moet plaatsen, je kunt hem dus niet vanuit je computer op MF krijgen. Heb je webspace bij je provider? Zoja, zet ze daar neer, zo nee, gebruik even de zoekfunctie of lees nog ff wat topics na van vandaag en gisteren, werdt nog ergens gemeld waar je je foto's mag neerzetten zodat je daar een link naartoe kunt maken. ( via Poohbeer geloof ik )
Die link maak je door met rechts op de betreffende foto te klikken en dan de "eigenschappen" of "properties" te kopieëren en dan in je post te zetten zoals hierboven beschreven staat.

( Net of ik er verstand van heb duurde bij mij ook eeuwig vóór ik het doorhad! )

Als het nog niet helemaal duidelijk is: kijk even in een post waar een foto in staat, klik op het "briefje" rechts bovenin ( waarmee je een quote maakt, dus die met dat rode pijltje en niet die met dat potloodje ) en spiek even hoe dat in elkaar zit.
 
Je kan bij het maken van een post gewoon het bewuste bestand attachen en dan via [imgatt ] (spatie weghalen) automatisch in je post laten opnemen. Heb je meerdere pics, dan of meerdere posts of je plaatjes ergens anders op het net neerpoten en daar naar toe linken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan