Goedenavond forummers,
Voor dat jullie denken.. alweer een topic over een spanningsregelaar van een Honda :
Ik heb de zoek functie gebruikt maar heb hier geen antwoord op mijn vragen gevonden.
Dan nu mijn situatie:
Mijn motor, een honda CBR 600F pc35 uit 1999, heeft waarschijnlijk een elektronisch probleem.
de symptomen zijn als volgt :
- Knipperlichten knipperen 2x zo snel als normaal.
- Als ik het remlicht laat branden tijdens stationair draaien gaat de verlichting flikkeren en het toerental schommelen. Uitvallen van de motor tot gevolg.
Als de motor is uitgevallen gaat starten moeizaam tot niet op de accu. Na een aantal minuten lukt dit wel weer.
Nu weet ik dat de spanningsregelaar van deze Honda's, en vele andere, een zwak punt is.
Duiden deze symptomen een defecte spanningsregelaar aan en wat is de manier om dit te meten ?
Alvast hartelijk dank!
DYONn93
Voor dat jullie denken.. alweer een topic over een spanningsregelaar van een Honda :
Ik heb de zoek functie gebruikt maar heb hier geen antwoord op mijn vragen gevonden.
Dan nu mijn situatie:
Mijn motor, een honda CBR 600F pc35 uit 1999, heeft waarschijnlijk een elektronisch probleem.
de symptomen zijn als volgt :
- Knipperlichten knipperen 2x zo snel als normaal.
- Als ik het remlicht laat branden tijdens stationair draaien gaat de verlichting flikkeren en het toerental schommelen. Uitvallen van de motor tot gevolg.
Als de motor is uitgevallen gaat starten moeizaam tot niet op de accu. Na een aantal minuten lukt dit wel weer.
Nu weet ik dat de spanningsregelaar van deze Honda's, en vele andere, een zwak punt is.
Duiden deze symptomen een defecte spanningsregelaar aan en wat is de manier om dit te meten ?
Alvast hartelijk dank!
DYONn93
Laatst bewerkt: