Special Edition "Silver Suzi" gsx 750 uit 1982 te koop

4 okt 2004
63
0
Breda
Hallo,

wegens aanschaf van een yamaha xjr 1200 is mijn "Silver Suzi" overbodig geworden.
Om die reden staat ie nu te koop!
Hij is in goede staat, en rijdt als een trein. Het is een special edition waarvan er geloof ik 150 van zijn gemaakt. dit is nummer 77. Hij is overigens uit 1982 (in de titel maakte ik een foutje, en ik weet niet hoe te veranderen...)
In februari heb ik er een nieuwe accu in gezet en sinds mei zit er een nieuwe Pirelli achterband op.
Ik heb nog een extra stuur erbij.
De vraagprijs is € 800,-.

als je nog vragen hebt dan hoor ik je graag.

doe een goed bod of mail me. Ik woon in Breda, motor is daar te bezichtigen.

met vriendelijke groet,

Arjen
full
 
Laatst bewerkt:
klik op dat gele driehoekje rechts boven in vermeld dan in het antwoord veld wat je veranderd wilt hebben en een mod die past het zo voor je aan komt wel goed

ps leuk oudje en ziet er toch nog redelijk fris uit
 
klik op dat gele driehoekje rechts boven in vermeld dan in het antwoord veld wat je veranderd wilt hebben en een mod die past het zo voor je aan komt wel goed

ps leuk oudje en ziet er toch nog redelijk fris uit

:^

Ook daar klikken voor het verwijderen van een poll, aanvragen van een slotje, melden van spam enz enz enz.
 
'Special Edition "Silver Suzi" gsx 750 uit 1981 te koop' > 'Special Edition "Silver Suzi" gsx 750 uit 1982 te koop'
 
Hallo,

wegens aanschaf van een yamaha xjr 1200 is mijn "Silver Suzi" overbodig geworden.
Om die reden staat ie nu te koop!
Hij is in goede staat, en rijdt als een trein. Het is een special edition waarvan er geloof ik 150 van zijn gemaakt. dit is nummer 77. Hij is overigens uit 1982 (in de titel maakte ik een foutje, en ik weet niet hoe te veranderen...)
In februari heb ik er een nieuwe accu in gezet en sinds mei zit er een nieuwe Pirelli achterband op.
Ik heb nog een extra stuur erbij.
De vraagprijs is € 800,-.

als je nog vragen hebt dan hoor ik je graag.

doe een goed bod of mail me. Ik woon in Breda, motor is daar te bezichtigen.

met vriendelijke groet,

Arjen
[afbeelding]

Volgens een topic hier op mf zijn er 500 van dit type gemaakt, met maar een paar geimporteerd naar nl. Leuke motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan