Speed Triple topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een halve piccs, moet de zwarte stuur en rizoma risers, nieuw gespoten kapjes en de nieuwe hendels er maar bij bedenken _O-
full

full

Was het nog een beetje fatsoenlijk weer hierzo.
 
Als je een 2007 t/m 201o model heb dan verbergt die automatisch de lambda sone, model daarvoor heeft niet eens zo,n kapje.


ik heb er een uit 2006, dus zonder kapje. Ik vind die sonde en de aansluiting met klem lelijk, vandaar.

Cliff had ook interesse, dus die gaat voor. Je kan natuurlijk wel een indicatie geven..
 
Okie: wordt mooi, zeker met die kroonplaat en t-stuk!


DCMC: mooie winterplaatjes!


EZ: van wie hebben we zoiets al niet eerder gezien?..... KNALLEN!
 
ik heb er een uit 2006, dus zonder kapje. Ik vind die sonde en de aansluiting met klem lelijk, vandaar.

Cliff had ook interesse, dus die gaat voor. Je kan natuurlijk wel een indicatie geven..
Die gast die je geen CLIFF mag noemen gaat voor ja, ten eerste omdat hij kaal is en ten tweede omdat hij een witte speed bezit en dus tot de snellere behoord ha ha ha.


Zo zie ik mij over 20 jaar ook rondrijden begrijp je.
Gr. De zeveraar!!!!
 
Ik heb dit nog liggen, iemand.
Bieden mag, geen onzin biedingen graag!!!!
Zijn 2 weken van huis geweest om er zo uit te zien en zitten veel manuren in. ;)
Is met liefde voorbewerkt en gecoat en dat is te zien ook. :9 [afbeelding]
Toch CLIFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O-



















En nee de lasagnabladen krijg je er niet bij. :W
Mag een slotje op, verkocht aan die .... man die je geen CLIFF mag noemen. _O-




















Ben ik gelijk van mijn oud papier af
;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een tof initiatief en ruimschoots op tijd aangekondigd:

Aan alle Triumph-fanaten,

Zondag 29 mei 2011 gaan alle Belgische RAT-packs, ter ere van de Belgian Triumph Meeting, gezamenlijk een activiteit organiseren ergens centraal Belgie. Een eerste versie van het programma ziet er als volgt uit:

1. afspraak omstreeks 09.00 Motoparts Wevelgem voor koffie en ontbijt.
2. aankomst omstreeks 12.30 op het trefpunt, ergens op de taalgrens, midden België
3. Barbeque met bijhorend natje
4. live optreden in bikesfeer + mogelijkheid tot testritten met verschillende Triumph motorfietsen.
5. aandenken voor iedere deelnemer
6. einde voorzien omstreeks 17.00 waarna we allen huiswaarts keren of ... :-)

De prijs zal ongeveer 15.00 € per persoon bedragen.

Verdere info volgt !!!


Björn Soenen
(RAT pack leader MOTOPARTS)

Aangezien het er voor mij niet meer van komt om zelf nog eens een Speed Triple Meeting BE/NL te organiseren, wil ik bij deze al die sympathieke Nederlanders uitnodigen want een bezoek van een NL Speed Triple delegatie is natuurlijk zeer welkom !!

:] :]
 
hi mannen
met welke sleutelmaat krijg je de moer die op je kroonplaat zit loas
32 is te klein en 41 te groot??

Voor mm moet je ff na rekenen maar ik heb een 1.1/2 duims dop gebruikt. (38 mm) :?
Voor tachterrad 1.13/16 duim = 46 mm past heb ik net geprobeerd.
Voor t veurwiel een M14x40 bout + pijpentang

@ zeg :N cliff :N
Echt geweldig, vooral die koplampen.
Als het terug drukken moeilijk is, dan kun je hem toch rijden :?

@ Okie
mooi zwart wit :P Ook mooi zonder zijkappen :9~

@ Hallokidoki
waveschijven van ABM, komen van Spiegler Perfomance parts :9~
abm_rotor1.jpg


Alle spul nieuw. Als ik wat tweedehands koop en het is niet recht dan heb ik een probleem. Moet ik weer wat scoren en transport en douane betalen. Dat is aankoop + transport kosten en hier over 27% invoerheffing en 5% OB (BTW)

Trouwens het zijn allemaal stuur dingen. Sturen deed tie ech nie. Het was meer een sportschool oefening. Bij stilstaand proefsturen, bijna deuk in tank geslagen. Zo gemakkelijk gaat dat nu. Kannie wachten om het te probere. Kut lekke band :(

Zal de brommer klaar maken en dan schone blink blink foto's maken.


:W
 
Laatst bewerkt:
Tjee, het leek wel verdacht veel op hard werken, zo'n bandje van de velg rukken. De velg van de motor halen is een eitje, heb ik gemerkt.

1292894917N001.jpg


Bij het oppompen van de band hoorde ik al een lek. Bij het controleren vabn de binnenkant van de band zag ik nog een doorn. Die niet lekte! Gecheckt met zeep water. Morgen maar plakkers halen en fixen.

In Mei maar nieuwe banden scoren in Mei als ik in NL ben. Hmmmm welke? MPP heeft het goed gedaan tot vandaag 30.429 km gereden tot mijn eerste lekke band.

:+
 
:W
Moggel @all

Pfffffff... Klaar met dit hoerenweer. Wanneer komt er eens een mooie zonnige winterdag...


[afbeelding]
:9~ :9~ Hij blijft echt VET !!!!!!

Tjee, het leek wel verdacht veel op hard werken, zo'n bandje van de velg rukken. De velg van de motor halen is een eitje, heb ik gemerkt.

1292894917N001.jpg


Bij het oppompen van de band hoorde ik al een lek. Bij het controleren vabn de binnenkant van de band zag ik nog een doorn. Die niet lekte! Gecheckt met zeep water. Morgen maar plakkers halen en fixen.

In Mei maar nieuwe banden scoren in Mei als ik in NL ben. Hmmmm welke? MPP heeft het goed gedaan tot vandaag 30.429 km gereden tot mijn eerste lekke band.

:+
:}
goe bezig dude :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan