Spiegel gezocht!

zeeuwsmeisje

MF'er
10 apr 2006
55
0
Laren
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een rechterspiegel voor mijn Pichler kuip.
Nu weet ik niet of dat allemaal dezelfde spiegels zijn, maar voor meer info kan er altijd gemaild worden.

Ik heb een Honda VF750 Sabre uit 1986 en de rechterspiegel trilt als een gek, vandaar de zoektocht naar een nieuwe.
Het ligt niet aan de bevestiging van de spiegel, de vorige eigenaar heeft het kapje er verkeer op gelijmd waardoor de spiegel eigenlijk los in het omhulsel zit en het kapje is met geen mogelijkheid los te krijgen.

Alvast bedankt!!
Mariecke
 
Nou, welkom dan maar...

Al op www.louis.de gezocht?
Spiegels zat daar.

Kun je die lijm niet lossnijden?
Of een fohn erop zetten, zodat ie los komt?
scheelt weer een nieuwe spiegel O-)
 
Omdat ik VF 750 Sabre (Swabberen) lees kan ik niet nalaten te vragen vooral goed op de staat van onderhoud te letten. Het frame is in elkaar gezet van gekookte spagetti en als de vering (m.n. lagering achterbrug) en schokdemper (nog de originele?) niet in orde is heb je behoorlijk risico op een lelijke wobble.

Hoef maar naar m'n hand te kijken om er weer aan te denken :( ook al is het inmiddels 13 jaar geleden.

Maar als ie goed loopt / veert is het ook een hele fijne fiets :)

Cheers, Dutch
 
Eeehhh, de Sabre had ze al :?

Nu alleen de spiegel nog :Y
 
Ja, heeft ze al en neem aan dat ze die ook graag wil houden. Mijne had ook een kuip (stuurkuipje) en in combinatie met twee koffers en een iets droog aan het lopen achterlager (wilde net dat weekend weer gaan invetten) ging ie in een lange snelwegafslag aan het zwabberen. Ondanks relatief bescheiden snelheid. Toen had ik dus een pakketjes schroot en een weekje hotel "hospitaal" :(
 
Gelukkig valt het swabberen bij mij mee, wel iets meer als ik de koffer erop heb, maar nog binnen de perken.

De lijm lossnijden heb ik al geprobeert, maar het is echt goed (en verkeerd) vastgezet.
Aangezien ik de spiegel toch nodig heb wil ik het niet riskeren dat ik 'm stuk maak.
Verhitten hielp ook niet.

Op louis.de hadden ze idd veel spiegels, alleen niet mijn model. Jammer, maar bedankt voor de tip!
 
Als je iets zoekt is dit misschien iets, je zult wat moeten verrommelen. Maar ja als je weinig kwijt wil is het niet anders. Het is een rechtse van een cbr 400 rr. Hij staat ook op marktplaats.

groeten dark hornet

me mail adres staat in me profiel

full
 
Dark Hornet,

Bedankt voor het aanbod, helaas zie ik gelijk dat het niet op mijn kuip past.

Evengoed bedankt!

Groet, Mariecke
 
Terug
Bovenaan Onderaan