Spiegels met of zonder knipperlichten

the blade

MF'er
28 mei 2004
214
0
Born
Wie o wie kan me aan links helpen waar men Spiegels met knipperlichten kan bestellen of produceert. Afbeeldingen van spiegels met of zonder knipperlichten
zijn ook goed.

Ben zelf opzoek naar wat leuks voor op een fireblade. })

Ook ander modificaties zijn welkom maar het liefste the mirrors :}
 
Laatst bewerkt:
Nou thnx alvast aan iedereen die een reactie geeft op deze topic.

Heeft iemand ook nog een idee hoe je je relais ( klinejeteur ) kunt aan passen zodat alles normaal werkt ?
als je rijd en als je aan het zoveelste stoplicht *D in Nederland staat.

uhm... heb dat voor mijn brommer ooit eens gedaan dmv de elco te vergroten (een 2e paralel gezet) maar bij mijn motor ging dat niet (kon niet bij de elco komen als die er al in zat) gewoon een vermogensweerstand paralel aan het knippelicht zetten does the trick fine! :)
 
Nou thnx alvast aan iedereen die een reactie geeft op deze topic.

Heeft iemand ook nog een idee hoe je je relais ( klinejeteur ) kunt aan passen zodat alles normaal werkt ?
als je rijd en als je aan het zoveelste stoplicht *D in Nederland staat.
Als het wattage te veel afwijkt: er uit halen en een andere monteren. Clignoteur kost rond de 4 euri, dus dat zijn de kosten niet. (4 losse lampjes zijn net zo duur..)
 
Volgens mij zijn ze om te bouwen naar een led versie.
Ik heb gelezen dat er ook verschillende leds zijn met licht uitvalhoeken.
25 graden bv of meer.

zou perfect zijn als iemand het al had uitgeprobeerd. })
( Als iemand het al heeft geprobeerd reply eens op deze post )

Iemand nog meer Tips omtrent die spiegels.
Moeten toch wel meer fabricanten zijn die wat van die mooie design spiegels maken.
 
ik heb dus om de gaten op te vullen een soort van platte knipperlichte gekocht die tegen de kuip aan komen. Moet ze wel een beetje bijwerken. (zijn te langwerpig)
Zaten lampjes in van 21W en raad 's, al was het bolletje groter het heeft PRECIES DEZELFDE FITTING als die in me spiegels zitten, moet niet gekker worden ...

Nu heb ik gewoon 5W uit het spiegelknipperlichtzakje gepakte, gaat 15W in de spiegels en dan maar hopen dat het een beetje werkt :)
 
werkt niet :)

je moet totaal 21 watt hebben een aangezien je die lampjes paralel gaat zetten kan je die wattages dan optellen en wordt het dus 21+15= 36 watt! gaat veel te snel knipperen! (of te langzaam ;) )
 
iemand een schemathe van een knipperrelais? denk dat ik wel weet hoe ze werken, maar zie het toch even graag :) Ik denk dat ik maar even een 555 gestuurd knipperlicht relais ga maken omdat ik er over denk om denk om al mijn knippers te vervangen door leds, en om dat nou allemlaal met weerstanden op te gaan lossen...
 
werkt niet :)

je moet totaal 21 watt hebben een aangezien je die lampjes paralel gaat zetten kan je die wattages dan optellen en wordt het dus 21+15= 36 watt! gaat veel te snel knipperen! (of te langzaam ;) )

Knipperd idd iets sneller dan met rondom 21 watt. Toch is het met een 15 w. lampje niet storend, terwijl je met een 5 watje het idee heeft dat iedereen je aankijkt met zo'n blik van:
"Hé Eikel! B| Je knipperlicht is kapot..."
Dan is het toch prettig om zo'n donker vizier te hebben! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan