Spikecity

Kan het zijn dat ik je vrijdag om ca. 18:00 uur zag voor Spijkenisserbrug, richting Spijkenisse? De brug was open, jij dook de file in, ik ging naar voren bij de slagbomen...
Ik heb een zwarte Supermagna, (nog) geen MF-stickert.

Ik rij bijna elke doordeweekse dag vanuit maaswijk spijkenisse uit maar heb pas 1x spot te weten : Stekman :}
nl/maaswijk41/Smilies/mm13092004.jpeg](Afbeelding)[/url]
 
Ik rij bijna elke doordeweekse dag vanuit maaswijk spijkenisse uit maar heb pas 1x spot te weten : Stekman :}

Onderstaand mijn motor

(Afbeelding)

Hoor altijd wel motoren effe door trekken op de maaswijkweg, hor jij daar ook bij? Zo ja dan zal ik je wel eens gehoord hebben :9
 
Kan het zijn dat ik je vrijdag om ca. 18:00 uur zag voor Spijkenisserbrug, richting Spijkenisse? De brug was open, jij dook de file in, ik ging naar voren bij de slagbomen...
Ik heb een zwarte Supermagna, (nog) geen MF-stickert.

Ja klopt zag het al in het andere topic !

Ik heb jou vandaag ook gespot volgens mij bij benzinestation DC Berkel op/aan de maaswijkweg, je reed net samen met een andere motor weg. Zag inderdaad geen sticker maar herkende je motor !
 
Hoor altijd wel motoren effe door trekken op de maaswijkweg, hor jij daar ook bij? Zo ja dan zal ik je wel eens gehoord hebben :9

Ja dat zal ongetwijfeld wel, rij daar praktisch iedere dag !

Misschien idd wel eens leuk om een MF Spijkcity meeting te houden :}
 
Ja dat zal ongetwijfeld wel, rij daar praktisch iedere dag !

Misschien idd wel eens leuk om een MF Spijkcity meeting te houden :}

Geloof dat bijna iedereen ervoor is.Dus het enige wat me moeten doen is een keer een datum prikken denk ik en uiteraard een leuke route om te rijden ofzo.
@mogas dat kan heel goed ja, ging gister effe een stukkie met een maat van me.Hij rijden wel in en rood koekblik met een groote pot eronder.( hij wil ze moto rijbewijs niet halen, probeer hem over te halen maart lukt niet )
Maar weet niet of ie toen achter me reed
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zal ongetwijfeld wel, rij daar praktisch iedere dag !

Misschien idd wel eens leuk om een MF Spijkcity meeting te houden :}
:^ Wat dachten jullie dan om volgens goed gebruik te meeten bij de Mac.???
Sterker nog, we kunnen er een voorne-putten meeting van maken?
 
:^ Wat dachten jullie dan om volgens goed gebruik te meeten bij de Mac.???
Sterker nog, we kunnen er een voorne-putten meeting van maken?

Nou nu hebben we alleen nog maar een datum nodig :+

Kan het zijn dat jij vanmiddag rond een uur of 4 bij metrostation Marrewijklaan voorbij reed ?
 
Nou nu hebben we alleen nog maar een datum nodig :+

Kan het zijn dat jij vanmiddag rond een uur of 4 bij metrostation Marrewijklaan voorbij reed ?
Klopt, ik was ff aan het touren. FF tanken bij de shell en daarna een klein rondje om het eiland heen. Langs de Bernisse oost, richting Simonshaven en daarna over de dijk langs het Spui terug naar huis. Heb nog een poosje door de Maaswijk heen gereden om te kijken of ik nog MF'ers zag. Die schijnen er zoveel te zijn in de Maaswijk.
 
Klopt, ik was ff aan het touren. FF tanken bij de shell en daarna een klein rondje om het eiland heen. Langs de Bernisse oost, richting Simonshaven en daarna over de dijk langs het Spui terug naar huis. Heb nog een poosje door de Maaswijk heen gereden om te kijken of ik nog MF'ers zag. Die schijnen er zoveel te zijn in de Maaswijk.

Moet je toch beter zoeken :+

Kunnen wel eens samen een stukkie rijden als je wilt. Maar idd er schijnen er wel meer te rijden maar niet allemaal met een sticker !
 
Moet je toch beter zoeken :+

Kunnen wel eens samen een stukkie rijden als je wilt. Maar idd er schijnen er wel meer te rijden maar niet allemaal met een sticker !
Daarom is een meeting een goed idee.
Nadeel in deze tijd is dat we natuurlijk met het weer te maken hebben.Rijden in de regen doe ik wel maar om nou te gaan staan meeten.
Maar goed met die excuses komt het er nooit van. Ik ga maar eens een nieuw topic openen om te kijkenn of er animo is voor een voorne putten meeting.

En samen rijden is best een keer. Ben alleen niet zo'n racer.
 
Daarom is een meeting een goed idee.
Nadeel in deze tijd is dat we natuurlijk met het weer te maken hebben.Rijden in de regen doe ik wel maar om nou te gaan staan meeten.
Maar goed met die excuses komt het er nooit van. Ik ga maar eens een nieuw topic openen om te kijkenn of er animo is voor een voorne putten meeting.

En samen rijden is best een keer. Ben alleen niet zo'n racer.

L :+ L

Ik kan me goed aanpassen hoor, ben niet voor niets De toerrit rijdende R1 rijder :+
 
Daarom is een meeting een goed idee.
Nadeel in deze tijd is dat we natuurlijk met het weer te maken hebben.Rijden in de regen doe ik wel maar om nou te gaan staan meeten.
Maar goed met die excuses komt het er nooit van. Ik ga maar eens een nieuw topic openen om te kijkenn of er animo is voor een voorne putten meeting.

En samen rijden is best een keer. Ben alleen niet zo'n racer.

Ik ben ook geen racer, probeer het wel maar het is 25kw he :9 .
Bij de mac vind ik een goed plan en in de regen rijden is minder, maar het lukt wel maar geef gelijk gezellig ist niet.
Een topic om te kijken of er animo is is een strak plan.
Ken nog iemand die hier ook rond hangt op de mf forum die in geervliet woont die ken dan ook mee.
Ik hoor het wel wanneer het is, en probeer er zeker bij te zijn als ik kan.
Heb er nu al zin in :]
 
Ik ben ook geen racer, probeer het wel maar het is 25kw he :9 .
Bij de mac vind ik een goed plan en in de regen rijden is minder, maar het lukt wel maar geef gelijk gezellig ist niet.
Een topic om te kijken of er animo is is een strak plan.
Ken nog iemand die hier ook rond hangt op de mf forum die in geervliet woont die ken dan ook mee.
Ik hoor het wel wanneer het is, en probeer er zeker bij te zijn als ik kan.
Heb er nu al zin in :]

Het nieuw topic is er dus leef je uit zou ik zeggen.
 
Ja, klopt... ging even samen met mijn vrouw en zwager touren..
De MF-stickert moet ik nog bestellen 8-)

Ik heb jou vandaag ook gespot volgens mij bij benzinestation DC Berkel op/aan de maaswijkweg, je reed net samen met een andere motor weg. Zag inderdaad geen sticker maar herkende je motor !
 
Terug
Bovenaan Onderaan