Wat heb ik allemaal al gedaan:
Nadat mijn spanningsregelaar kapot is gegaan deze vervangen samen met de accu.
Motor reed toen goed.
Motor heb ik overgespoten en daarbij is er vuil in de benz tank terecht gekomen. Hierdoor heb ik ook al problemen gehad. Toen heb ik de carb's, benz tank gedemonteerd en gereinigd.Bougie's ook meteen vervangen. Motor gestart en liep prima.
Na 1.5 tank op gereden te hebben weer hetzelfde verhaal. Weer alles schoongemaakt.
Motor reed weer goed en nu begint het gedonder dus weer lijkt wel.
Dus nu heb ik weer de tank omgespoeld, carbs echt helemaal uit elkaar gehaald en gereinigd.
Zelfs een extra brandstof filtertje gemonteerd.
Nu rijd de motor koud goed, trekt goed door in alle versnellingen en een wheely kan ook weer gemaakt worden
Rijd ik een paar km begint de motor weer erg te stotteren in de 1e en 2e versnelling (hoog tourental) en op de snelweg (6e versnelling) bij 140-150km/h erg in te houden.(harder rijden gaat dan niet meer.
Je zou denken weer vil in de brandstof maar na de laatste schoonmaakbeurt en het extra filter kan dit gewoon bijna niet.
Ook zou de motor dan koud ook slecht moeten lopen.
Zou mn CDI unit door de defecte spanningsregelaar een opdonder gehad kunnen hebben waar ik nu last van krijg???????
Wie o wie heeft de gouden tip??????
Nadat mijn spanningsregelaar kapot is gegaan deze vervangen samen met de accu.
Motor reed toen goed.
Motor heb ik overgespoten en daarbij is er vuil in de benz tank terecht gekomen. Hierdoor heb ik ook al problemen gehad. Toen heb ik de carb's, benz tank gedemonteerd en gereinigd.Bougie's ook meteen vervangen. Motor gestart en liep prima.
Na 1.5 tank op gereden te hebben weer hetzelfde verhaal. Weer alles schoongemaakt.
Motor reed weer goed en nu begint het gedonder dus weer lijkt wel.
Dus nu heb ik weer de tank omgespoeld, carbs echt helemaal uit elkaar gehaald en gereinigd.
Zelfs een extra brandstof filtertje gemonteerd.
Nu rijd de motor koud goed, trekt goed door in alle versnellingen en een wheely kan ook weer gemaakt worden
Rijd ik een paar km begint de motor weer erg te stotteren in de 1e en 2e versnelling (hoog tourental) en op de snelweg (6e versnelling) bij 140-150km/h erg in te houden.(harder rijden gaat dan niet meer.
Je zou denken weer vil in de brandstof maar na de laatste schoonmaakbeurt en het extra filter kan dit gewoon bijna niet.
Ook zou de motor dan koud ook slecht moeten lopen.
Zou mn CDI unit door de defecte spanningsregelaar een opdonder gehad kunnen hebben waar ik nu last van krijg???????
Wie o wie heeft de gouden tip??????