Sponsortoertocht voor Stichting A-T Gilze 21 sept. 2008

GSX-R Evo

Die hard MF'er
3 okt 2004
762
0
Gilze
Hallo Motorvrienden

Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Edwin maar mijn bijnaam is al jaren Evo.
(heeft iemand mij gegeven en ik draag hem al jaren mee)
Ik ben uit een goed bouwjaar 1969 en hou uiteraard van motorrijden wat ik doe op mijn blauw/witte GSX-R. Verder heb ik weinig hobby´s naast mijn werk als drukke baan als vrachtwagenchauffeur op een autotransporter.
Natuurlijk zit ik hier niet een eind weg te typen om een soort van contactadvertentie weg te zetten maar ik heb me nu in ieder geval even netjes voorgesteld iets wat ik de afgelopen jaren misschien niet heb gedaan op de diverse forums waar ik op poste om het motorevenement wat ik organiseer te promoten.
Want daar gaat mijn verhaal eigenlijk om.

Op de 3de zondag van september en wel op 21 september dit jaar organiseer ik voor de 4de maal in samenwerking met Stichting A-T de Sponsortoertocht voor Stichting A-T
Voor degene die hier al een keer aan deel genomen hebben is het nu volgende verhaal ouwe koek dus die raad ik aan om de 21ste september in hun agenda te zetten.
Voor diegene die nog nooit van dit evenement gehoord heeft vraag ik om eens een kijkje te nemen op www.motorrijdersvoorat.org zodat je kunt zien wat deze dag precies inhoud.
Ik ga hier nu niet het verhaal ophangen over deze vreselijke kinderziekte want daar is dit forum niet voor.
Daarvoor verwijs ik naar de website van de stichting www.stichting-at.org zodat je zelf iets meer komt te weten waarom we dit evenement organiseren.

Hopelijk zetten jullie na het zien van beide sites 21september in jullie agenda en kunnen wij jullie verwelkomen in Gilze.
Ik hoop dat het aantal van 250 deelnemers van vorig jaar dik overschreden gaat worden zodat we aan het eind van de dag een mooi bedrag aan Stichting A-T kunnen overhandigen.

Namens Stichting A-T

Edwin
info@motorrijdersvoorat.org

poster_stichting_at.jpg
 
Hierheen is dus het topic van vorig jaar heen gegaan.
Vind je weer alle informatie

Groetjes Edwin
 
Hey edje zoals beloofd ik ben er dit jaar bij, en mijn vriendin ghe ghe ghe die zal spierpijn krijgen van het achterop zitten ;)
 
Door drukte rondom het organiseren van het evenement heb ik weinig tijd gehad om af en toe een schopje te geven.
Maar ik hoop toch dat velen van jullie dit topic gelezen hebben en morgen samen met andere motorrijders het aantal van 175 van vorig jaar komen overtreffen.

Groeten Edwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan