Sportieve gele ER6-N, 2006, 12.950km

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-S

MF veteraan
5 mei 2008
3.472
9
Heemskerk
Te koop Kawasaki ER6N uit 2006, kilometerstand bedraagt 12.xxx (wordt nog mee gereden). Ik heb de motor in april dit jaar gekocht bij Motor24 in Friesland. De motor is altijd goed onderhouden, onderhoudsboekje aanwezig.

Recentelijk hebben we de motor nog een onderhoudsbeurtje gegeven waarbij de olie+filter is vervangen, de motor in zijn geheel is nagelopen en de ketting is gespannen + gesmeerd. Kortom, helemaal klaar voor een seizoen met vele heerlijke km's :]

De reden dat ik de motor verkoop is dat ik wat meer vakantie kilometers wil maken en ik daarom wil overstappen naar een meer allroad model. Ik had de ER6 er graag bij gehouden daarvoor heb ik helaas niet genoeg ruimte (zowel in de schuur als qua budget).

Er is een aantal aanpassingen gedaan. Allereerst zit er een kortere kentekenplaathouder op en zijn de knippers vervangen voor een wat kleiner model LED (originele kentekenplaathouder + knippers aanwezig) Er zijn ook bar-end spiegels gemonteerd (originele tevens aanwezig). Ik zelf vind dit heerlijk rijden, het geeft een stuk beter zicht. Er zitten zo goed als nieuwe (2500km) Continental Road-attacks onder, hebben alleen een weekje Moezel gezien. Er zit ook een carbon hugger op en een ER6 radiatorprotector. De passagiershandgrepen zijn verwijderd (maar ook deze zijn aanwezig)

Dan natuurlijk de foto's
viefkm.jpg


6zmohe.jpg


dcqvra.jpg


2cqct54.jpg


5esfv9.jpg


23u7jpf.jpg


Bij verkoop geef ik ook nog een werkplaatshandboek (Haynes) mee. Originele sleutels zijn aanwezig. Tevens is de historie van de motor aanwezig.

Een eerlijke verkoper vertelt uiteraard ook de mindere punten van haar product, dus bij deze;
- Er zit een klein scheurtje in het zadel. Misschien dat met een klein beetje secondelijm dit probleem is verholpen (zelf niet geprobeerd).
- De motor heeft gebruikerssporen ter hoogte van de voetstepjes. Schuurplekken, op de foto's te zien.

De vraagprijs voor dit alles: €3995,-
Een leuk bod is natuurlijk ook toegestaan.

Voor vragen, meer foto's of wat dan ook, stuur gerust een email naar: S.Sandig (apenstaartje) Quicknet . nederland! :)

Met vriendelijke groet,
Sharon
 
Laatst bewerkt:
Helaas heeft D-S voorlopig even geen tijd om de motor te verkopen............
 
Super motor! Heb ik in de rijschool gehad. Licht en wendbaar! Veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan