Haha die barbie is leuk
Ik heb vanmiddag voor het eerst dat soort fotoshop bewerkingen geprobeerd, naast selecteren dus roteren, en dupiceren in een andere laag. en ik vond het geslaagd voor de eerste keer (Ik heb wel ooit eens een motor pixeltje voor pixeltje gechopt, uren en uren savonds mee bezig geweest hahaha, terwijl een goede fotosjopper er een goed uur mee bezig is met de trucjes die hij kent.
Ik heb meteen daarvoor een sportster gepakt die ik het liefste zo zie in het echt. In vind dat ik ondanks de ontbrekende perfectie van de fotoshopfoto van de sportster toch een goed plaatje heb van hoe een "chop-idee" tot werkelijkheid komt op beeldscherm
Dus alvast een idee krijgen van het eindresultaat.
Wat heb ik veranderd.
1: Ik heb de benzinetank op "frisco" stand gezet, dat betekend bijna bovenop de framebuis, en in het echt is dat dus een sporty-tank met lage tunnel monteren.
2: de voorvork (balhoofd meegepakt, in het echt zal het wel een 6 graden balhoofdplaat-kit worden) is 6 graden onderuit gezet.
3: de achterpartij verlaagd (zal in het echt een 30cm verenset betekenen). De achterpartij heb ik niet echt mooi kunnen maken want na het rotorende-verschuiven in fotosjop houd je dus een wit gat over in je foto..
De achterveren zie je dus op de foto half gebroken, die had ik helemaal mee moeten pakken oid.
Waar het mee begon: De interesse voor de sportster..van alerlei foto's bekijken op het internet (en mijn eigen foto's van 5 harleydagen), want daar staan ze ook lichtelijk veranderd (foto's eigenaren). Maar toen dacht ik dat als ik dat veranderen via fotoshop zou kunnen, ik in 1 keer de goede motor met het gewenste resultaat zie, zodat ik direkt een idee kreeg of met die aanpassingen de sportster wat meer "bigtwin"-look verkregen kan worden. En ik vind dat ik met het fotosjoppen toch een bevestiging krijg dat de look van een sportster door een paar veranderingen groter lijkt, en minder gedrongen (standaard sportster vind ik ook zeker mooi!)