sportuitlaat

schorpioen

MF'er
12 sep 2006
206
0
graag zou ik een sportdemper monteren op men vfr 800,model 1999,wat vinden jullie van een ovale laser carbonuitlaat?verlang naar een doffe klank...
 
sommigen zeggen dat laser mindere kwaliteit is,afscheuren en zo,kan ik enkel een demper monteren zonder kalibratie want er zijn ook verschillende meningen over hoor
 
Het lijkt me dat in principe elke demper van carbon af kan scheuren. Je zegt het idd al zelf, het lijkt je wel wat. Laser lijkt me nou ook weer niet echt een merk wat prut maakt.

Qua afstellen, want dat bedoel je toch ? hoeft er, denk ik, weinig aan te gebeuren, alhoewel een testrun je erg veel duidelijk zal maken. Ben er zelf ook mee bezig nl.

Succes in elk geval met je keuze !
 
Ik had op mijn vorige motor ook een laser Hotcam carbon en die begon op den duur ook te scheuren bij de steun. :(

Nu heb ik een Laser Hotcam Titanium half systeem op mijn Fireblade zitten en hij klinkt geweldig. :Y

Hard en zwaar! })

full
 
kheb net naar een tweedehands laser carbonuitlaat gaan kijken,het is een ovale,hoog model en er is een steunlatje bij voor te monteren,dus niet bij de originele plaats maar achteraan samen met men passagiershandvat te bevestigen,maar nu raden ze me dat af voor de warmte voor men bijrijder en ook de spanningsregelaar...nu geraak ik er helemaal niet meer uit... :(
 
kheb net naar een tweedehands laser carbonuitlaat gaan kijken,het is een ovale,hoog model en er is een steunlatje bij voor te monteren,dus niet bij de originele plaats maar achteraan samen met men passagiershandvat te bevestigen,maar nu raden ze me dat af voor de warmte voor men bijrijder en ook de spanningsregelaar...nu geraak ik er helemaal niet meer uit... :(


Bevestiging aan het passagiershandvat. :?

Kun je iets specifieker zijn in je omschrijving want ik kan mezelf er niks bij voorstellen.
full
 
wel heb een vfr800,bij die sportuitlaat is een bevestigingslatje bij en moet vastgeschroefd worden bij de achterste schroef van dat handvat van men bijrijder,het is een vfr he
 
Open dempers (absorptie) worden een stuk minder heet dan 'standaard' reflectie dempers. Geen probleem dus. Kennis van me had een ouder model VFR waarbij de carbon Laser demper dus wel regelmatig scheurde, maar dit kwam ook doordat een groot gedeelte niet ondersteund werd, een deel hing dus aan het voorste gedeelte van de demper, samen met trillingen is dat dodelijk voor carbon, ook al zit er een metalen binnenmantel in.
 
Waarom pak je de kit en kn er niet bij. :?

K&N filter is altijd beter dan zo'n papieren filter. :Y

En één K&N filter is net zo duur als 1,5 papieren filter wat je om de x aantal km's moet vervangen en waarvan de luchtdoorlaat vanaf nieuw steeds minder wordt.

Maar je moet het natuurlijk zelf weten wat je doet. :W
 
een kn filter moet je ook regelmatig reinigen en insmeren,dus een gewone is nog steeds goedkoper...en een dynokit vind ik de motor verkrachten...


Een kn filter dient pas om de 50.000 km gewassen en gereinigd te worden en een papieren filter veel eerder.

Als je veel rijd is een kn echt voordeliger. :Y

En dat van die dynokit ,tja ik heb er geen ervaring mee want ik heb een injectie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan