Spyball Alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
Van mijn eigen motor afgehaald omdat ik het ivm de verzekering niet meer nodig ben.
Niet vanwege storingen of defect. Ik vind het alleen maar lastig en overbodig.


Automatische startonderbreking en handmatig in te schakelen alarm.
Compleet Incl. 2 handzenders, certificaat (voorzover die wat waard is) en handleiding.
Geen montage instructies.Klik

Prijs: €100,- incl verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
€50,- geboden op MP.
We zijn halverwege!
Wie maakt me los....

En niet allemaal tegelijk...


:P
 
Wat vraagjes.

- Is dat lastig inbouwen?
- Is toch SCM gekeurd?
- Hoezo is het lastig? Tenminste dat zeg je in je post.
 
Laatst bewerkt:
Wat vraagjes.

1 Is dat lastig inbouwen?
2 Is toch SCM gekeurd?
3 Hoezo is het lastig? Tenminste dat zeg je in je post.

1 Weet ik niet, zal wel meevallen. Maar je moet even uitzoeken op welke draden je hem moet aansluiten.
2 Zie antwoord vorige post
3 Dat is erg persoonlijk. Zonder alarm is het gewoon op contact zetten, op de startknop drukken en wegrijden. Het knopje voor het alarm is dan een extra handeling die opzich niet lastig is ware het niet dat knopje lastig te bedienen is met handschoenen aan.

:)

Ik denk dat als je hem SCM gekeurd wil hebben je hem dus moet laten inbouwen. Als je dan een 2e hands alarm neemt hoef je alleen de uren te betalen.
Als een monteur daar nou eens een uurtje 3 mee zoet is, heb je denk ik voor minder dan de helft een uitstekend alarm op je fiets.
 
Ik heb het nagevraagd, bij een maat van me die heeft een bedrijf in alarmen, comand systemen en audio hij is hier zeker 3uur meebezig (a 65euro) dan moet hij nog scm aanmelden en uitdraaien wat extra kost en een nieuw spylball alarm kost 200 ex. Dus als je het doet zou ik toch voor een nieuwe gaan.
greets
 
Ik heb het nagevraagd, bij een maat van me die heeft een bedrijf in alarmen, comand systemen en audio hij is hier zeker 3uur meebezig (a 65euro) dan moet hij nog scm aanmelden en uitdraaien wat extra kost en een nieuw spylball alarm kost 200 ex. Dus als je het doet zou ik toch voor een nieuwe gaan.
greets
200 ex?
Serieus?
Ik heb het niet nagekeken, kan zijn....
 
Ik heb er ook 1 en ik slaap toch een stuk beter met het alarm erop. :)

En je premie kan bij sommige verzekeraars omlaag gaan dmv een spyball.
Alleen moet je dan wel een SCM certificaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Maat van me heeft er 1 op een RSV. Zelf ingebouwd. Zo gebeurd zei hij. Heb er zelf ook een keer bijgestaan. Gewoon tussen een paar stekkers hangen en klaar.
Puhsies...
Piece of koekie

:]

Heb even gekeken en nieuw kost inderdaad rond de €229,- zonder montage.
Mwah, dan is €100,- voor een goede 2e hands toch niet slecht?

*D
Edit: Zie net dat er dus nog een kabelboom bijbesteld moet worden á €40,-
Word het alweer een klein beetje anders.
Bron
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook 1 en ik slaap toch een stuk beter met het alarm erop. :)

En je premie kan bij sommige verzekeraars omlaag gaan dmv een spyball.
Alleen moet je dan wel een SCM certificaat hebben.
Heb volgend jaar een andere all-risk verzekering en is een een gekeurd alarm geen vereiste meer. (Interpolis)
Alleen bij motoren jonger dan 4 jaar, of iets in die geest.
 
Heb volgend jaar een andere all-risk verzekering en is een een gekeurd alarm geen vereiste meer. (Interpolis)
Alleen bij motoren jonger dan 4 jaar, of iets in die geest.

Ik heb ook een all-risks bij Turrien en co en bij hun maakte het ook niet uit of er wel of geen gekeurd alarm opzat. -O-


Maar het voelt gewoon veiliger als je weet dat ie ''op'' alarm staat. ;)
 
Ik heb ook een all-risks bij Turrien en co en bij hun maakte het ook niet uit of er wel of geen gekeurd alarm opzat. -O-


Maar het voelt gewoon veiliger als je weet dat ie ''op'' alarm staat. ;)
Kan ik mij heel goed voorstellen.
Ik vind een goed slot genoeg.
Als ze hem echt willen hebben dan nemen ze hem toch wel mee. Dan boeit zoon alarm ook niet meer.

Ben hem niet meer nodig voor de verzekering en ik ben met onderhoud bezig aan de motor en de tank moest er af. Om dit te kunnen doen moet de stekker van de brandstofpomp los en ze hadden de draad van het alarm aan de verkeerde kant van de stekker gesoldeerd.
Kniptang erbij....ach wat... ik sloop gelijk het hele alarm eraf.

Zodoende.

:)
 
Zeg Jeroen. Kan ik hem nu zo monteren of heb ik nog wat nodig voordat hij het doet?
Als het aansluiten en klaar is bied ik je 75 euro incl vezenden.

Hoor graag van je.

Groeten Alex
 
Laatst bewerkt:
Zeg Jeroen. Kan ik hem nu zo monteren of heb ik nog wat nodig voordat hij het doet?
Als het aansluiten en klaar is bied ik je 75 euro incl vezenden.

Hoor graag van je.

Groeten Alex
Op een SP-1 is het een kwestie van aansluiten en klaar.
Of dat op een Yamaha ook zo is weet ik niet. Ik heb er ook geen aansluitschema bij.
Tis alleen wel zaak dat je een beetje handig bent met de soldeerbout en de krimpkous.

Wellicht dat 1 der forumleden opheldering kan verschaffen?

Iemand? :W

Hellup!
 
Eeeej..
Look was ich hab gevonden:


Montageinstructies!

Zeker makkelijk.
Als jij hem netjes gedemonteerd heb en ik kan hem dus zo weer aansluiten, want type fiets maakt niks uit naar mijn weten. dan wil ik hem wel hebben voor mijn bod.
Mits je akkoord gaat natuurlijk. :?
Maar nogmaals je moet dus geen draden half afgeknipt hebben of wat dan ook.
Want dan heb ik er gewoon niks aan. :N
 
Verkocht aan de man in het Geel-Zwart!
nou ja, de brommer in zijn avatar is geel-zwart dan

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan