SRAD meeting april 2008

Datum SRAD meeting april 2008

  • zaterdag 5 april

    Stemmen: 1 2,8%
  • zondag 6 april

    Stemmen: 9 25,0%
  • zaterdag 12 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 13 april

    Stemmen: 3 8,3%
  • zaterdag 19 april

    Stemmen: 3 8,3%
  • zondag 20 april

    Stemmen: 20 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Iedereen is uiteraard van harte welkom op het feest... waarschuw ik je wel alvast ff: als je niet zo into metal/rock bent dan zou ik de verjaardag elders vieren :P


Is het weer net zoiets als wat jullie vorig jaar deden?

Zork-Metal-Smiley.gif
 
ik heb gekozen voor de 20ste puur om de meeste stemmen maar het maakt mij niet niet zo veel uit als het maar een zondag is want ik ben rond die tijd aan het verbouwen thuis.
ik lees het wel wanneer!
heb in ieder geval super zin om te :] :Y
 
hier een lijstje van mensen die naar DE SRAD meeting APRIL 2008 komen of onder voorbehoud...


MBsrad
Peterselie
Patrick Teggelove Srad
Olieaap
Gertie
Ferdi
Koeldude
Nasty
Invade
CustomRF900r
BoyB
TL Mike
Dennisz85
Weenie
De Glutendokter
Roel K


Shaggy8675 ovb (niet de 20e)
Lenuzzz ovb (als ze geen kater heeft :) )




vul het lijstje maar aan of haal je eraf als je wilt zodat we ong eind maart weten hoeveel mensen er mee gaan... :W
 
wanneer worden er spijker met koppen geslagen ?

ik moet ruilen met een collega waarschijnelijk of vrij vragen
daar kan ik niet lang meer mee wachten
 
tja wanneer , ik dacht zelf zo rond ein maart pas, maar we kunnen natuurlijk stellen om het miss eerder vast te leggen ivm mensen die vrij moeten nemen of ruilen???
 
tja wanneer , ik dacht zelf zo rond ein maart pas, maar we kunnen natuurlijk stellen om het miss eerder vast te leggen ivm mensen die vrij moeten nemen of ruilen???
:Y :Y strak plan *D
nu zal ik waarschijnlijk niet veel moeite hebben om mijn dienst te ruilen maar tis wel lekkerder om het op tijd te kunnen melden aan mn baas
ik wacht het af!
heb dr nu al zin in *D :] :]
 
tja wanneer , ik dacht zelf zo rond ein maart pas, maar we kunnen natuurlijk stellen om het miss eerder vast te leggen ivm mensen die vrij moeten nemen of ruilen???

ik heb nu zeker weten een dagdienst en straks een collega die wat boos zal zijn

volgens de planning had ik al een dagdienst maar hij wou ook graag vrij of dagdienst ivm verjaardag
hoe dan ook ik ben erbij *O*
 
En natuurlijk ben ik ook van de partij! Datum maakt me eigenlijk niks uit, ik kan makkelijk iets regelen mbt werk op korte termijn. Lijkt me wel slim om alvast een datum vast te zetten! Bij voorkeur 19 of 20 april. Ook omdat een groot aantal elkaar 29 maart al zien in Zwolle ;)
 
@nasty moet het wel wat minder waaien als nu sodeju wat een weer
zag net nog paar mensen die aan t lessen waren blaasden bijna van de weg af :)
maar zal t wknd nog wel ff mailen om wat af te spreken..




verzamel plaats zal wel omgeving van Utrecht worden , hebben hier een mooi ritje gevonden wat voor iedereen goed te rijden is en Utrecht is toch meest centraal denken we ..... *O* *O* :]
 
En natuurlijk ben ik ook van de partij! Datum maakt me eigenlijk niks uit, ik kan makkelijk iets regelen mbt werk op korte termijn. Lijkt me wel slim om alvast een datum vast te zetten! Bij voorkeur 19 of 20 april. Ook omdat een groot aantal elkaar 29 maart al zien in Zwolle ;)

Ben je bang dat je ons te vaak ziet? :P
 
hier een lijstje van mensen die naar DE SRAD meeting APRIL 2008 komen of onder voorbehoud...


MBsrad
Peterselie
Patrick Teggelove Srad
Olieaap
Gertie
Ferdi
Koeldude
Nasty
Invade
CustomRF900r
BoyB
TL Mike
Dennisz85
Weenie
De Glutendokter
Roel K


Shaggy8675 ovb (niet de 20e)
Lenuzzz ovb (als ze geen kater heeft :) )




vul het lijstje maar aan of haal je eraf als je wilt zodat we ong eind maart weten hoeveel mensen er mee gaan... :W

de datum maakt mij ok niet veel uit :]
maar doe wel mee *O*
 
ik denk dat hij bang is dat wij hem te vaak zien
toch enige vorm van schaamte met zijn "misvormde"lijf :+

Niet zo'n bekkie he Martijn ;) Je weet niet half hoe het is om met zoiets te leven....alhoewel als ik die foto van je bekijk op motorstek...laat ik daar maar niet verder op ingaan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan