stalen remleiding goodridge met t-splitsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruby

MF veteraan
21 dec 2001
1.445
0
ergens in het land ...
heb een foutje in mijn planning gemaakt.
daarom heb ik een stalen remleiding van goodridge te koop.
nieuw en ongebruikt, nieuwprijs is 120 euro, teab, verzending mogelijk.
rubster@planet.nl

boven aansluiting (rempomp):
img2112jd4.jpg


onderaansluiting (remklauw, 2x):
img2113dk4.jpg


lengte:
goodridgevt9.jpg



heb ook nog een orginele van de triumph speed triple liggen.
is een zelfde remleiding, alleen is de langezijde ... cm de korte zijden ... cm (moet nog ff meten, in iedergeval paar cm's korter). gebruikt in goede staat, teab
 
Laatst bewerkt:
Een stel nieuwe heb ik zelf voor 68 euro, dus als je 120 hebt betaald vrees ik dat dat teveel was. Maar je snapt dan ook dat ik niet meer dan 50 euro kan bieden, maar daar zul je dan ook helaas niet meer akkoord gaan denk ik :)
 
Een stel nieuwe heb ik zelf voor 68 euro, dus als je 120 hebt betaald vrees ik dat dat teveel was. Maar je snapt dan ook dat ik niet meer dan 50 euro kan bieden, maar daar zul je dan ook helaas niet meer akkoord gaan denk ik :)
jouw prijs is voor 2 (standaard) enkele leidingen, niet helemaal vergelijkbaar ...
ik houd je aanbod even in het achterhoofd, ff kijken wat de duitsers bieden (triple forum).
zoals ik al zei een foutje in mijn planning, en foutjes worden nou eenmaal betraft ;)
 
Laatst bewerkt:
twee enkele leidingen met een langer banjo bout is wel de race uitvoering en normaal duurder... wil me dat van het voorjaar ook kopen voor de zxr 400

trouwens 86 euro lijkt me wel erg goedkoop... dat adress mag je mij ook eens geven :)
 
Laatst bewerkt:
twee enkele leidingen met een langer banjo bout is wel de race uitvoering en normaal duurder... wil me dat van het voorjaar ook kopen voor de zxr 400

trouwens 86 euro lijkt me wel erg goedkoop... dat adress mag je mij ook eens geven :)
ff op marktplaats en ebay kijken wordt genoeg aangeboden ...
 
btw. er worden denk wat setups door elkaar gehaald.
er zijn verschillende mogelijkheden, check de site van oa goodridge of hell.

deze setup hebben verscheidene mensen aangeschaft voor oa hun truimph ronde deze prijs, mijne is rechtstreeks van goodridge afgenomen zonder tussenhandel ...
dit is maatwerk ipv standaard leidingwerk en de nippels zijn rvs ipv de standaard geannodiseerde nippels ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan