• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Stallen van de motor in Rotterdam

• Onderwerp starter Onderwerp starter MJR
  • Startdatum Startdatum

MJR

Rookie
Lid geworden
21 jun 2008
Waarderingsscore
0
Hallo MF'ers,

Ik sta op het punt een BMW R1200GS aan te schaffen, maar... ik heb zelf geen stalling. Heeft iemand tips voor het stallen van een motor in het algemeen (bijvoorbeeld bij Shurguard) en specifiek in Rotterdam-Noord??!?!

Een concreet aanbod voor een stallingsplaats is ook welkom hoor! ;)

Thanks!

Ik heb net even op de site van shurguard zitten neuzen. Dat gaat meer om de opslag van inboedel volgens mij. Als je het als stalling voor je motor zou mogen gebruiken zou het wel op de site staan.

Ik heb zo'n idee dat ze regels hebben dat je als huurder geen gevaarlijke stoffen op mag slaan. In de tank van je motor zit immers benzine. Voor de opslag van gevaarlijke stoffen moet je een hoop aanpassingen doen aan je pand. Ik zou ze eerst ff bellen voor je wat huurt.

Anyways ik lees dat het een 1200gs wordt. Mooie motor hoor, veel plezier ermee! Welke kleur wordt ie?

Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Maar als ik motor stalling in type bij Google krijg ik een vermelding van Shurguard. Het is volgens mij ook niet ideaal...

Ik vind de Magnesium Metallic Matt het mooist. Maar dat is een nieuwe kleur. In ieder geval niet de gele... Heb nu een rode op het oog.

Terug
Bovenaan Onderaan