stalling in scheveningen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
19 jun 2007
11
0
Den Haag
Hoi, sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een Speed Triple *D
ik zoek een stalling in scheveningen voor mijn nieuwe schatje,... wie kan me helpen?
oh ja,..... foto's van mijn nwe motor
 
ik kan het wel even voor je vragen want volgens mij is er nog plaats wij staan met meerderen in een box die op een binnenplaats is waar nog eeen stuk of 10 boxen zijn er wordt goed opgelet door de verhuurder en in de avond gaat de binnenplaats op slot natuurlijk krijg je dan ook een sleutel

als je de prijs hoort moet je wel zorgen dat je zit
 
Deze motor moet toch gewoon binnenstaan,...........
full


krijg ik deze afbeelding zelf niet te zien????? nah,... zoek ik vanavond wel ff uit.

:W doeiiii
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een stalling aangeboden gekregen voor €250,- per maand,....... maar het is een verwarmde stalling waar makkelijk een heleboel motoren in kunnen. Het zit aan de Johan van Oldebarneveltlaan > zijn er nog motorbezitters die met mij de stalling willen delen?
 
Mijn Div wil niemand jatten, dus als ik die nou uit m'n schuur haal en dat schuurtje verhuur... hm....
:z

nee... sorry :+ past mijn fazer er straks niet meer bij :N

probeer het even bij Vestia Scheveningen of Staedion Oost 2 (woningbouwverenigingen) die verhuren ook boxen/stallingplekken enzo in en op scheveningen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een stalling aangeboden gekregen voor €250,- per maand,....... maar het is een verwarmde stalling waar makkelijk een heleboel motoren in kunnen. Het zit aan de Johan van Oldebarneveltlaan > zijn er nog motorbezitters die met mij de stalling willen delen?

250 euri in de maand :? :X
 
nah,.... met z'n 5 jes is het maar €50,-pp

Joh ;)

Maar serieus ik vind dat echt een bizar hoog bedrag, kan het wel verwarmd zijn enzo maar dan nog....

Kan je beter op zoek naar een koopgarage. Garage a zeg 30.000 euri * 5% is aan rente 125 euri per maand. 2 stallingsgenoten erbij zoeken voor 50 euri de man ben je heel wat voordeliger uit, en heb je iets wat van jou is.
 
Lekker ff drie uurtjes flitspalen duiken in het westland }) ,...........heerlijk, :Y het stallingsprobleem nog niet opgelost maar wel besloten dat als het niet binnen een maand gaat lukken dan gaat ie naar Q-park in het centrum das 15 minuten fietsen maar dan is ie wel van de straat. maar voorlopig: iedereen die wat in scheveningen weet kan het nog steeds melden!!!
 
ik ben even langs de stalling gelopen die is trouwens twee keer vallen van de Johan van Oldebarneveltlaan vandaan hij heb nog plaats voor een motor er is licht en stroom voor laadapp. geen verwarming maar stuur maar even een mailtje want als ik zijn telefoonnummer hier neerzet heb je zeker geen plaats meer want de prijs per maand is schik niet 20 euro :o per maand
 
Hai

Ik wil even kwijt dat ik op zoek ben naar een stallingsmaatje.

Nu las ik dat jij een stalling nodig hebt. Diegene die ik gevonden heb (weet niet of ik de naam mag noemen in dit forum) zit in Den Haag.

Het is een gesloten ruimte waar je in komt met een code aan de deur.

Voor mij alleen zou een box 145 E kosten.
Een grotere box waar ruim 3 motoren in kunnen staan is 160 E,
Dus ong. 55 E p.p.

Heb je interresse laat dit dan snel weten. Deze box komt dinsdag a.s. vrij.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik dit ook graag.

Groetjes Anja
 
Beste motorliefhebbers.
Ook ik ben voor vrijdag opzoek naar een stalling voor mijn motor. Graag dicht bij de brandweerkazerne.
Wie o wie kan me helpen.....en weet een adres????
 
Hallo motorliefhebbers! Ik ben 2 maanden geleden verhuisd van Scheveningen naar het Centrum in Den Haag. En ik heb een adresje waar je motor veilig, warm en onder toezicht gestald kan worden. PM voor meer info!

Gr,

Steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan