stars25*** <voorstelrondje>

stars25***

Rookie
13 apr 2004
6
0
hendrik ido ambacht
Hallo,

Ik ben Hendrik Baan, wonend in Hendrik Ido Ambacht en net 22 geworden. Op het moment aan het afstuderen aan de HR&O opleiding bouwkunde.

ik ben de trotste eigenaar van een subaru impreza 2.0 gt turbo

100_0031bewerkt.jpg


maar nu heeft mijn vader al een aantal jaar zijn moterrijbewijs en begint het bij mij ook aardig te jeuken!!

Hij is de eigenaar van een tourmoter, een BMW K75 in de kleur paars. Niet mijn keus maar wel een erg mooie fiets. Mijn persoonlijke keus gaat meer richting r1 of r6.

Ik heb mij aangemeld op dit forum in eerste instantie om een goede rijschool te vinden voor een goede prijs!!
 
juist.......!!!!

Als studente herken ik het standpunt!!! Met hard werken en een beetje sparen tussendoor kom je en heel eind!!! En uiteindelijkheb ik dus wel een mooie motor kunnen kopen!!! :]
 
Hallo,

Ik ben Hendrik Baan, wonend in Hendrik Ido Ambacht en net 22 geworden. Op het moment aan het afstuderen aan de HR&O opleiding bouwkunde.

ik ben de trotste eigenaar van een subaru impreza 2.0 gt turbo

(Afbeelding)

maar nu heeft mijn vader al een aantal jaar zijn moterrijbewijs en begint het bij mij ook aardig te jeuken!!

Hij is de eigenaar van een tourmoter, een BMW K75 in de kleur paars. Niet mijn keus maar wel een erg mooie fiets. Mijn persoonlijke keus gaat meer richting r1 of r6.

Ik heb mij aangemeld op dit forum in eerste instantie om een goede rijschool te vinden voor een goede prijs!!


Hehe ambacht, das hier vlak voor de deur (ridderkerk)
Ik zou je willen adviseren bij Cum_Laude te gaan lessen, in Rotterdam aan de Oostzee dijk www.cum-laude.nl. Ze zijn vrij goedkoop en ik heb in 1x me rijbewijs weten te halen daar, momenteel lest mijn vader er nu ook *D
(ze rijden alleen wel met een auto achter je aan, maar desondanks veel goede mond op mond reclame en een hoog slagingspercentage)
suc6
 
Een Ambachter en HRO Bouwkunde.... Heb ook bouwkunde gedaan op de hogeschool Rotterdam en heb ook in Ambacht gewoond (nu in Papendrecht). komen nog een aantal M-F'ers uit Ambacht (rijden bijna allemaal mee in de Holec groep).

dus als je je stempeltje hebt lekker meesturen!

na een lang verhaal: WELKOM!
 
@alsmaar gaan,

lijkt me een goed plan!

@MechanicalAnimal

Ik wilde eerst maar even leren rijden op de K75(als het zover is). Student zijn, auto onderhouden en een moter aanschaffen en onderhouden, dat is mijns inziens een beetje teveel van 't goede.

Hendrik
 
@alsmaar gaan,

lijkt me een goed plan!

@MechanicalAnimal

Ik wilde eerst maar even leren rijden op de K75(als het zover is). Student zijn, auto onderhouden en een moter aanschaffen en onderhouden, dat is mijns inziens een beetje teveel van 't goede.

Hendrik

@Hendrik
'kee dan :) .......kon ik nie opmaken uit je verhaaltje...maar wel vstandig dat je eerst op die beemer gaat rondcrossen.....
veel plezier op MF :)
 
welkom! maar ik zie 2 banden te veel in die foto!!!
and remember; ferrari gto van 0-100 in 4sec and any supersport in 2,5sec!doei!
 
@fully

Ik denk dat dat voor een groot deel ook geld ja!
Maar gewoon hard werken erbij en dan is t haalbaar.

Hendrik
Hard werken, oké. Maar dan nog. Zo'n Subaru lijkt me nou toch ook weer niet de meest goedkope studentenbak.

Maar ja, wat weet ik nou van auto's en wat het kost. Ben zelf leasebakrijder 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan