startende rijder

14 sep 2012
23
0
Ben nu nog een backseat driver, maar wil zelf gaan rijden. Heb er wel nog het een en ander voor nodig. maar ja economische crisis.

Voor alles geld het maakt niet uit hoe het er uit ziet, prijs wel. dus een compleet afgedragen gratis pak vindt ik hardstikke mooi. dus als iemand nog iets thuis heeft liggen wat alleen maar ligt te verstoffen. mij maak je er blij mee. zelfs een compleet versleten broek in een te kleine maat kan dienst doen als donorbroek voor bijvoorbeeld protectiestukken.

Ik ga mijn auto weg doen en dus in alle seizoenen rijden heb daarom van alles nodig.

Ik ben een man 1.80 en 90 kg. schoenmaat 45 Zoek kleding die erbij past.
Ik heb een jas (textiel) maar zoek nog een broek maat 52/54
graag zou ik alles in het leer willen hebben
En als iemand nog doorwaaispullen heeft liggen graag
net als winterhandschoenen

Last but not least zoek ik ook een motor. Ook hier geld uiterlijk is niet belangrijk. motorisch goed wel. Dus een motor met kapotte kuipdelen door valschade, maar verder nog goed. ik neem hem graag voor een prikkie over.

alvast bedankt

Allard
 
Ben nu nog een backseat driver, maar wil zelf gaan rijden. Heb er wel nog het een en ander voor nodig. maar ja economische crisis.

Voor alles geld het maakt niet uit hoe het er uit ziet, prijs wel. dus een compleet afgedragen gratis pak vindt ik hardstikke mooi. dus als iemand nog iets thuis heeft liggen wat alleen maar ligt te verstoffen. mij maak je er blij mee. zelfs een compleet versleten broek in een te kleine maat kan dienst doen als donorbroek voor bijvoorbeeld protectiestukken.

Ik ga mijn auto weg doen en dus in alle seizoenen rijden heb daarom van alles nodig.

Ik ben een man 1.80 en 90 kg. schoenmaat 45 Zoek kleding die erbij past.
Ik heb een jas (textiel) maar zoek nog een broek maat 52/54
graag zou ik alles in het leer willen hebben
En als iemand nog doorwaaispullen heeft liggen graag
net als winterhandschoenen

Last but not least zoek ik ook een motor. Ook hier geld uiterlijk is niet belangrijk. motorisch goed wel. Dus een motor met kapotte kuipdelen door valschade, maar verder nog goed. ik neem hem graag voor een prikkie over.

alvast bedankt

Allard

Wat vind jij een prikkie?,

Ik heb nog een ntv, motorisch onverwoestbaar en geen ketting.
 
Heb nog een leren pak liggen in jou maat.Broek en jas.....Voor niks gaat de zon op,maar mag voor 100 eurie weg.In zeer goede staat.Bij interesse.....Laat maar iets horen.
 
Hallo allemaal,

bedankt voor alle mooie aanbiedingen. Ben wat betreft motor op zoek naar iets erg goeds voor onder de 500 euro, dus lastig. maar er zitten al mooie aanbiedingn bij.

Als het goed is heeft iedereen een berichtje van mij terug gehad.

maar als je nog iets hebt liggen wat je anders bijna weg zou gooien,maar dat zonde vindt, denk dan even aan mij..

Groetjes Allard
 
Allard, ik heb hier een Honda VF1000F. Bouwjaar 1987, KM ±70000 €500,00
Liggen splinter nieuwe banden op.
Startmotor heb ik ook gereviseerd zo'n 100KM geleden.
Gereviseerd = Nieuwe koolborstelhouder+veren, nieuwe koolborstels, lagers & o-ringen.
large
 
Het gaat goed met het verzamelen voor kleine prijsjes of zelfs gratis. iedereen bedankt daarvoor.

Ik heb ondertussen een leren pak en een goede jas. zoek nog een all weather broek maat 54.

Verder zoek ik nog een rugprotector, niergordel, heupprotectie voor in een goretex broek.

Iemand die zeer goedkoop rijlessen geeft zodat ik voor het nieuwe jaar mijn rijbewijs kan halen?

Groetjes Allard
 
Terug
Bovenaan Onderaan