Statistieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowFreak

MF veteraan
17 aug 2003
5.814
0
's Hertogenbosch
Misschien is het wel ergens te vinden op de site. Ik was nieuwsgierig naar de statistieken van de MF-site... Hoeveel MFérs zijn er hoeveel man /vrouw...etc... :?
 
Nope. Je hebt immers nergens ingevuld of je man of vrouw ofzo bent, ook hebben maar weinig hun goede geboortedatum ingevuld.
 
Nouja, dit is bekend:

Op dit moment telt het forum 49164 topics, 1199081 posts en 13815 gebruikers.

Maar dat is nu alweer oud...
 
Nouja, dit is bekend:

Op dit moment telt het forum 49164 topics, 1199081 posts en 13815 gebruikers.

Maar dat is nu alweer oud...


Kleine 14.000 geregistreerde users. Pff das best eeb boel. Dan val een mega-meeting van +/-300 MF's wel mee.

Er zal wel slechts een selecte groep actief zijn.
Zit er eigenlijk een tijdslimit aan je registratie.?? Ik bedoel 6 mnd niet posten is out??
 
Kleine 14.000 geregistreerde users. Pff das best eeb boel. Dan val een mega-meeting van +/-300 MF's wel mee.

Er zal wel slechts een selecte groep actief zijn.
Zit er eigenlijk een tijdslimit aan je registratie.?? Ik bedoel 6 mnd niet posten is out??

Nee, registratie blijft altijd gelden. Ook users met een ban blijven gewoon bestaan en staan dus in de database (dacht ik).
 
Kan iedereen zien wat de status is van een user?? Of ie banned is of niet?

Ja staat gewoon bovenaan het berichtje van die user. Bij een moderator staat er bijv. 'moderator', een banned user 'banned user' en een admin 'admin', hoe verrassend... Of bijv. EarlyUC die lid is van de activiteitencommissie heeft er 'activiteiten' staan.

Of in iemands profiel, bijv de mijne: BGL Racing staat ook 'Status: Normale Gebruiker'.
 
Kan iedereen zien wat de status is van een user?? Of ie banned is of niet?
Staat in het profiel en achter de usernaam in een post [banned user] [moderator] [admin] e.d.

Een user kan niet gedelete worden omdat er dan posts zonder user zouden zijn (al is er ooit één user gedelete :) )

Damn, en ik moet ook al sneller leren typen :(
 
Staat in het profiel en achter de usernaam in een post [banned user] [moderator] [admin] e.d.

Een user kan niet gedelete worden omdat er dan posts zonder user zouden zijn (al is er ooit één user gedelete :) )
Wie is er gedelete? Niet Ragonite toch? Wie wel?
 
Dat is dus niet meer te achterhalen :) Ik ben die posts ooit tegen gekomen terwijl ik een paar oma's aan het opgraven was :P
 
Tis allemaal erg duidelijk en simpel.... *D Thanks

Wat heeft de status 'Banned' voor consequenties? Kan je dan gewoon doorposten ? Ik neem aan dat dat tijdleijk is.
 
Je hebt precies dezelfde rechten als een [Normale Gebruiker] met de enige beperking dat je niet kan posten. In eerste instantie krijg je volgens mij een tijdelijke ban (van 2 weken oid) en als je het daarna te bont blijft maken wordt je voorgoed gebanned.


@modjes: WAAR BLIJFT DE MOD-POLICY ?

...kunnen we tenminste zien hoe ver we kunnen gaan :P

BGL racing zal wel weer sneller geweest zijn '(
 
Tis allemaal erg duidelijk en simpel.... *D Thanks

Wat heeft de status 'Banned' voor consequenties? Kan je dan gewoon doorposten ? Ik neem aan dat dat tijdleijk is.

Dan kan je niet meer posten.

Soms voor even, soms voor altijd.

Ga je flink lopen te klieren, dan ben je de Banned User.

Edit:
Pieeep Kofferrek
 
Je hebt precies dezelfde rechten als een [Normale Gebruiker] met de enige beperking dat je niet kan posten. In eerste instantie krijg je volgens mij een tijdelijke ban (van 2 weken oid) en als je het daarna te bont blijft maken wordt je voorgoed gebanned.


@modjes: WAAR BLIJFT DE MOD-POLICY ?

...kunnen we tenminste zien hoe ver we kunnen gaan :P

BGL racing zal wel weer sneller geweest zijn '(

Als Banned User kun je ook niet stemmen op polls etc.

(en nu echt weg)
 
Dat is dus niet meer te achterhalen :) Ik ben die posts ooit tegen gekomen terwijl ik een paar oma's aan het opgraven was :P
D'r is ooit wel eens een enkele keer wat mis gegaan bij bijv. een crash, waardoor de betreffende user er niet meer inzit.

Recentelijk is het één keer voorgekomen dat een kloon verwijderd werd door een zeker lid van de crew ( }) , wasn't me) omdat ie dacht dat daar nooit mee gepost was. Maar die fout hebben we zorgvuldig onder het vloerkleed gemoffeld. O-)

In principe wordt een account niet verwijderd. Alleen bij klonen of foutief aangemaakte accounts waar nog nooit mee gepost is doen we dat wel eens.
 
D'r is ooit wel eens een enkele keer wat mis gegaan bij bijv. een crash, waardoor de betreffende user er niet meer inzit.

Recentelijk is het één keer voorgekomen dat een kloon verwijderd werd door een zeker lid van de crew ( }) , wasn't me) omdat ie dacht dat daar nooit mee gepost was. Maar die fout hebben we zorgvuldig onder het vloerkleed gemoffeld. O-)

In principe wordt een account niet verwijderd. Alleen bij klonen of foutief aangemaakte accounts waar nog nooit mee gepost is doen we dat wel eens.

Ja dat klopt ook ja. Mijn account is ooit verwijderd. Ik heb me twee keer onder de zelfde naam aangemeld i.v.m. een servercrash.
 
Ok ik heb de Policy gelezen....Duidelijk, is zoals erboven ook staat neit uitputtend maar dat is ook niet nodig. Goed werk Orp
 
Om te tellen hoeveel mannen resp. vrouwen er op het forum zitten zou je een snelle scan van de aanmeldtopics kunnen doen. Alles met rond de 10 reacties is man en alles met meer dan 100 reacties op zeker een vrouw. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan