Steunbetuiging MBM

Je bedoelde het iig goed @basman180 , en dat is het belangrijkste.
Maar @Ramsteen , moeot er bij gestort worden hoor ik het wel. Dan draag ik m'n steentje weer bij.
Ik zal denk ik niet de enige zijn.. 👍
Ik ben nog aan het uitzoeken wat voor een pak hij wil :? Ik ben voor 500 klaar dus dan kunnen ze bijna unisex.. Maar misschien wil hij wel iets wat 800 kost? Echt geen idee. Maar we gaan het meemaken :)
 
Ik ben nog aan het uitzoeken wat voor een pak hij wil :? Ik ben voor 500 klaar dus dan kunnen ze bijna unisex.. Maar misschien wil hij wel iets wat 800 kost? Echt geen idee. Maar we gaan het meemaken :)

Geen idee ?
Zwart, leer zijn de eerste dingen die in me opkomen.

Maar eerst s zien of ik dusdanig herstel dat ik weer kan rijden straks.
Er is niets wat een andere richting op doet denken, maar als je de rij met 'gebreken' bekijkt dan zou het logisch zijn wel rekening te houden met die mogelijkheid '( :X

In dat geval zou ik een ZX10 blok willen hebben.... voor onder m'n kart rolstoel O-)
 
Geen idee ?
Zwart, leer zijn de eerste dingen die in me opkomen.

Maar eerst s zien of ik dusdanig herstel dat ik weer kan rijden straks.
Er is niets wat een andere richting op doet denken, maar als je de rij met 'gebreken' bekijkt dan zou het logisch zijn wel rekening te houden met die mogelijkheid '( :X

In dat geval zou ik een ZX10 blok willen hebben.... voor onder m'n kart rolstoel O-)
Kijk aan. Ik zou wit en textiel hebben gedacht met dit veranderende klimaat.
Heads up; laten we er nu eens vanuit gaan dat je weer volledig herstelt, wil je dan eerst afvallen (vet geworden door al dat liggen) voor je een nieuwe pak bestelt of gelijk gaan passen?

[edit] foto's gezien, valt reuze mee.
 
Laatst bewerkt:
simpel antwoord. Voor mij :)

Uiteraard met de tekst "sponsored bij M-Férs" erop ;)

Ik dacht aan iets anders om eerlijk te zijn. Namelijk een grote

L_400x400.jpg


op voor en achterkant. Worden de mensen ineens een stuk voorzichtiger met je. O-)
 
Geen idee ?
Zwart, leer zijn de eerste dingen die in me opkomen.

Maar eerst s zien of ik dusdanig herstel dat ik weer kan rijden straks.
Er is niets wat een andere richting op doet denken, maar als je de rij met 'gebreken' bekijkt dan zou het logisch zijn wel rekening te houden met die mogelijkheid '( :X

In dat geval zou ik een ZX10 blok willen hebben.... voor onder m'n kart rolstoel O-)
Ik wil van alles doneren, maar van mijn blok blijven jullie af })
 
Geen idee ?
Zwart, leer zijn de eerste dingen die in me opkomen.

Maar eerst s zien of ik dusdanig herstel dat ik weer kan rijden straks.
Er is niets wat een andere richting op doet denken, maar als je de rij met 'gebreken' bekijkt dan zou het logisch zijn wel rekening te houden met die mogelijkheid '( :X

In dat geval zou ik een ZX10 blok willen hebben.... voor onder m'n kart rolstoel O-)
Verrader.......

Dat moet natuurlijk een Blackbird-blok zijn. Die zijn daar veel beter voor...... :+
 
Weet niet hoe lang je nog te gast bent in het ZH, maar wellicht dat een goeie noise cancelling headphone ook wel fijn is?
 
al onze beste wensen zijn goed aan gekomen: Zwaar ongeval MeanBlueMan :)

stand vandaag 11:00 ,( de start van de vrij trainingen F1 Zandvoort.)

81 donateurs hebben € 1135 euro gelapt.
uitgegeven €97.87

er resteert € 1037.13.
Gemiddeld €14 per persoon.

De vorige stand van zaken was het €13,20 of 40.
Er zijn een paar donateurs bijgekomen die vet gelapt hebben 😳 om dat gemiddelde zo op te krikken.
 
Zoals oud coureur, en losgeslagen wildebras Tonio Hildebrand ook al schreef, het gaat niet om geld.
 
"2.50 uit een arme portemenix zegt mij meer dan 250 uit een goed gevulde."

en meer ga ik hier niet meer over zeggen. Basta.
Dat maak jij er allemaal van. En wie zegt dat gulle gevers niet arm zijn?
Die geven vaak meer dan mensen met geld.

Tenminste, dat valt mij wel eens op met collecteren langs de deur.
 
  • Leuk
Waarderingen: K@W@
Geen idee ?
Zwart, leer zijn de eerste dingen die in me opkomen.

Maar eerst s zien of ik dusdanig herstel dat ik weer kan rijden straks.
Er is niets wat een andere richting op doet denken, maar als je de rij met 'gebreken' bekijkt dan zou het logisch zijn wel rekening te houden met die mogelijkheid '( :X

In dat geval zou ik een ZX10 blok willen hebben.... voor onder m'n kart rolstoel O-)
Ik ken de persoon die de snelste scootmobiel van Europa wou bouwen, ding kwam op Drachten ruim boven de 160. Iets voor jou als voorbeeld met zx10 blok ?
 
Echt ongelooflijk dit. Wat ontzettend lief van jullie allemaal!
Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor alle steun, bloemen, fruitmand. Het heeft mij en MBM goed gedaan. <3
Fruitmand heb ik opgepeuzeld trouwens want MBM was daar niet toe in staat. ;)
MBM is ook erg verbaasd over alle aandacht om zijn persoon en deze topics geven hem veel steun.

Echt heel erg bedankt.
 
kolere....

ik ben niet iemand van leuke dingen die je na een maand nooit meer gebruikt.
En ik heb een maand geslapen terwijl Bianca zich dagelijks zorgen maakte.
Als ik mee mag denken.....nieuw motorpak ?, Dagje off=roaden ?

allemaal voo de langere termijn, maar wel enorm tof !!!! ik ben ontroerd !!!

Met dat motorpak komt het geloof ik wel goed.
Maar mogen we dan wel allemaal onze naam er op zetten? :P

Dat dagje off road kan geregeld worden.

Maar wat, denk ik, veel interessanter is.
Ik wil jou een dagje trail rijden cadeau geven.
Motorrijden begint met langzaam rijden, en veel langzamer dan dit krijg je het niet.

Ps. Een dagje duiken in Nederland kan trouwens ook geregeld worden hoor. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan