• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Stickers bestelt via Ebay

BerryV

MF'er
Lid geworden
20 jul 2007
Waarderingsscore
0
Hey luitjes,

Heeft iemand van jullie wel eens een stickerset bestelt op de volgende site: www.motorbike-graphics.co.uk ? Heb daar twee maanden geleden een stickerset bestelt via ebay en moet nu nog steeds op het juiste exemplaar wachten. Heb in eerste instantie wel een stickerset ontvangen, maar die set had ik niet bestelt. Ik mail me een ongeluk en krijg steeds te horen, dat het onderweg is. Heb daar steeds contact met ene Daz. Misshien moet ik binnenkort de bike maar eens aantrappen om die mensen persoonlijk te gaan opzoeken........ :(

Laatst bewerkt:
Heb mijn stickers besteld bij perfect-decals en lookalikesigns.

Eerstgenoemde was perfect geregeld. lookalikesigns heeft me nu al 2 keer gevraagd welke kleur ik eigenlijk wilde, maar hoop dat het verder goed komt...

weet niet psies bij welke ik de mijne heb besteld, maar met eBay moet je ff beetje opletten met zulke dingen.
Na een bepaalde termijn kan je géén klacht meer neerleggen via eBay (d8 90 dagen ofzo), dus als je nog binnen die termijn zit, niet te lang w88!
Heb zelf eens na 91 dagen geprobeerd een klacht neer te leggen (had er toen ook meer als genoeg van), alleen was niet meer mogelijk (had zelf niet stilgestaan bij de termijn).

Succes

Had een mooie stickerset gezien op ebay bij die "perfect decals". Aangezien ik alles in een aangepaste kleur wilde hebben is alles vervolgens buiten ebay omgegaan. Heb wel betaald via PayPal. Bij PayPal moet je echter binnen 45 dagen reageren voor een klacht........moet je ook maar net ff weten! Heeft iemand nog een ander idee, dan een agressieve mail? Daar krijg ik mij set ook niet mee waarschijnlijk.............!

Ik heb uiteindelijk gisteren mijn centjes terug gekregen. Na drie maanden...!!!! Vage boel allemaal. Hij mailde dat hij de set reeds twee keer verstuurd had. Ik heb echter nooit wat ontvangen. Hij verstuurt het volgens mij ook niet met express post, maar gewoon met de normale post. Ik ben er klaar mee in ieder geval met die perfect-decals...... Weinig perfect wat mij betreft..!

Ik heb ook spul in engeland besteld... geld over gemaakt en niks meer van gehoord :(
Via ebay ook trouwens, ik ga via ebay maar eens zo'n zaak aanspannen en m'n centen terug vorderen.

Het vervelende ermee alleen is: wanneer moet je dat doen :)
In 1e instantie leken die verkopers aardige en behulpzame mensen, misschien hebben ze het gewoon druk ofzo... maar te lang wachten moet je ook niet, want dan kan je via ebay niks meer terug krijgen.

Ik heb ook spul in engeland besteld... geld over gemaakt en niks meer van gehoord :(
Via ebay ook trouwens, ik ga via ebay maar eens zo'n zaak aanspannen en m'n centen terug vorderen.

Het vervelende ermee alleen is: wanneer moet je dat doen :)
In 1e instantie leken die verkopers aardige en behulpzame mensen, misschien hebben ze het gewoon druk ofzo... maar te lang wachten moet je ook niet, want dan kan je via ebay niks meer terug krijgen.

Dat moet je doen als je er echt gek van wordt. Ik been 1 keer voor € 150,- genaaid door iemand uit Berlijn, we hadden eerst een conflict over de verzendkosten (waren 3 artikelen, tegelijk gekocht) en later zei ie steeds dat het onderweg was. Helaas niet via paypal betaald en ebayer was later uitgeschreven.

Betaal dus altijd via paypal

Dan ben je altijd verzekerd. Ben ik achter gekomen nadat ik iets van iemand uit de US had gekocht. Toen las ik ineens dat je een claim in kan dienen. Ik gedaan, is overigens eerst een geschil. Daar reageerde meneer niet op en toen een claim tegen hem ingediend. En ja hoor, daar was ineens het mailtje. Ze hadden alles onderzocht en ik had recht op mijn geld. Dit is dus gewoon weer bij meneer afgeschreven en ik had het weer terug. *O* *O* *O*

Als koper heb je erg weinig rechten bij E-bay.
Je kan een procedure starten maar of de kosten ooit de baten zullen dekken is maar de vraag. Ik geloof dat je een bedrag van € 35,= euro terug kan krijgen, maar dan moet je die procedure wel opstarten en dat kost ook weer geld.

Dat moet je doen als je er echt gek van wordt. Ik been 1 keer voor € 150,- genaaid door iemand uit Berlijn, we hadden eerst een conflict over de verzendkosten (waren 3 artikelen, tegelijk gekocht) en later zei ie steeds dat het onderweg was. Helaas niet via paypal betaald en ebayer was later uitgeschreven.

Betaal dus altijd via paypal

Dan ben je altijd verzekerd. Ben ik achter gekomen nadat ik iets van iemand uit de US had gekocht. Toen las ik ineens dat je een claim in kan dienen. Ik gedaan, is overigens eerst een geschil. Daar reageerde meneer niet op en toen een claim tegen hem ingediend. En ja hoor, daar was ineens het mailtje. Ze hadden alles onderzocht en ik had recht op mijn geld. Dit is dus gewoon weer bij meneer afgeschreven en ik had het weer terug.

Volgens mij heb je ook een beperkte termijn bij paypal. Ik dacht dat je binnen 45 dagen een klacht kan indienen. Uiteindelijk moet je je giga inhouden om de andere partij niet voor van alles uit te maken....... Dan weet je namelijk zeker dat je niets weer terug ziet. :N Het beste is wel om "on speaking terms" te blijven! Na drie maanden had ik ook geen middelen om iets af te dwingen. Gelukkig kwam het uiteindelijk dan nog tot een refund! :}

Terug
Bovenaan Onderaan