Stopt Rossi in MOTOGP en start in F1

Geen idee of Rossi start in F1. Met alle respect voor Rossi denk ik niet dat 'ie bijster veel kans maakt tussen coureurs als Schumacher (als 'ie blijft rijden), Raikkonen, Alonso en aanstormende talenten als Kovalainen, Rosberg en Senna. :N

Bovendien vindt hij de WRC veel leuker, alhoewel hij daar al helemaal geen potten kan breken. :P

[Mierenn**kmodus]
Als je de 2 racezoons en zeer grote talenten Rosberg en Senna noemt moet je ook Piquet JR. niet vergeten he ;) :9
[/mierrenn**kmodus]

Maar ff serieus, als Rossi in een aantal tests al kan laten zien dat hij in een verouderd model redelijk in het middenveld mee kan komen, geef ik hem een goede kans dat hij nadat hij wat meer ervaring opgedaan heeft zeker vooraan te zien kan zijn...
 
Laatst bewerkt:
schumacher heeft alweer een contract getekent voor volgend jaar... en raikonen gaat er als t goed is ook naar toe.
dus denk geen ferarri voor rossi *D
hopen dat het allemaal niet door gaat

Tijdens de race zondag riep het commentaar dat Ferrari moet kiezen tussen Schumacher of Raikkonen volgend jaar, dit ivm. het feit dat er bij Ferrari gewoonweg niet genoeg geld is om allebei de salarissen te kunnen betalen...

Ik zou Schumi er na jaren van trouwe dients netjes uitzetten en het grootste talent(naar mijn mening don´t judge me about this) Raikkonen naar het team toehalen, zo bouw je aan de toekomst naar mijn mening.
Die Felipe Massa gaat het niet maken...
 
Maar je staat wel aan het eind van elk seizoen met lege handen ;)

Maar een echte trouwe supporter maakt dat niks uit...Bij Ajax zie je een lege ArenA als het slecht gaat, de kuip zit toch elke wedstrijd weer vol.
 
zit net ff op Eurosport.com een stukje over Schumacher te lezen.
daarin een aantal reacties van Luca di Montezemolo (president Ferrari)

"Asked about other potential signings, and specifically McLaren's Kimi Raikkonen and MotoGP champion Valentino Rossi, Montezemolo replied:

"I am of the opinion that one does not have to risk indigestion in life but abundance is always to be preferred. We do not have a driver problem today.

"We will talk to Rossi in the coming weeks to make a decision. With Raikkonen, there is absolutely nothing other than the fact that we believe he is one of the best three (drivers) at the moment."

http://www.eurosport.com/formula1/sport_sto876380.shtml
 
Heej Rossifan ik heb een vraag waar jullie antwoord op moeten geven
HIER KOMT IE!!!!!!!!!!!!!!!!

"Stopt 7 voudig wereldkampioen Valentino Rossi met MOTOGP en gaat hij naar de Formule1 zo,ja voor welk team zou jij hem het liefst willen zien rijden?!"geven jullie hier het antwoord maar op?!.ik HOOP het niet maar denk dat hij wel wg gaat vriendelijke Motorgroet Davis
'( wel ik zou zeggen nee hij gaat niet weg maar ik denk bij alonso (renault) of bij schumi (ferarri) maar ja het is zijn keus als hij zijn carriere wil opgeven ja dat i maar doet he . maar ik zou het wel heel maar heel erg vinden '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan