Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn motor, een Yamaha Virago 700, stottert na de winterstop.
Ook na een ritje blijft deze stotteren, zelfs rijden met choke helpt niet.
Wat te doen en hoe?
Soms krijg je vuil in je carbs als een motor lang slil staat. Carbs schoonmaken kan maar dan moet je zeker zijn dat je de afstelling daarna weer in orde krijgt.
Veel simpeler is een dope in de benzine waardoor het vuil oplost, nog simpeler om een tijdje Shell pura (of die nieuwe vervanger daarvoor) te tanken.
Kijk ook even naar je accu spanning. Als de motor loopt zou die tenminste ruim boven de 13 volt moeten zijn.
Misschien helpt het om Forte Motopower II of III (weetniet welke er nou is ) in je tank te gooien? Dat is een of ander spul dat je carbs schoonmaakt. Wordt in ieder geval beweerd..
Maar als 'ie echt al stottert weet ik niet of zoiets voldoende is om de vuiligheid weg te krijgen... Kunt 't proberen, kost maar een paar pleuro.
edit: En trouwens de groeten vanuit oppe Ruiver , woon ik nl ook (althans in de weekenden)