Studenten motor

@ TS: Wel heel weinig geld als je ook nog wat kleding enzo moet hebben, in iedergeval welkom en suc6

@ Hewi: had jij niet beloofd niet terug te komen :?
 
damn, is die week nu al voorbij????

Wat gaat de tijd toch snel als het gezellig is op een site :P
 
Na me net eindelijk te hebben geregistreerd (hang hier al een tijdje rond) heb ik gelijk een vraag. Ik en een paar vrienden van mij zijn allemaal studenten, dus hebben het niet heel ruim. Maar we willen toch heel graag motorrijden. Nu hebben wij es op het net gezocht en er zijn zeker wel motoren te koop tot zo'n 700 euro (het budget dat wij ons hebben gesteld). Nu alleen de vraag: Wat zijn nu leuke motoren voor die prijs?

En nog een vraag: Wat kost een motor nou ongeveer maandelijks? En dat is dat zonder benzine...

Alvast bedankt!


Hoi ATB,

Ik heb net zelf even op Marktplaats rondgesnuffeld voor je, en had binnen een paar minuten al vrij veel motoren gevonden in (of onder) jouw budget. Na de aanschaf is het jullie eigen handigheid die de kosten van het motorrijden bepaalt. Veel succes en plezier gewenst ....

Groetjes : Willem .. *D
 
Vond ook nog wat op motoroccasion voor 450 pleuro... :) :)

full
 
verzekering is toch niet zo duur? bij unive ben je voor een WA verzkering 7,40 per maand kwijt (ik, als 19 jarige met 0 schade vrije jaren)
 
Ik lig hier in een deuk !! .... en dat ook nog zònder beschermende kleding ... foei !! ... :}
 
@ ATB,

Ik heb hier nog een leuke site voor je, waar je op prijs en afstand van jouw woonplaats kunt zoeken. Er staan een hele hoop motoren onder de 700 euro.

goedkope motorfietsen

Veel plezier er mee ....
 
Mensen,

Bedankt voor alle zinvolle reacties. De minder zinvolle dan maar even negerend... Ik zit ook al geruime tijd regelmatig marktplaats en dat soort sites af te struinen en kom altijd dezelfde soort oude modeletjes tegen. Daar ga ik dan eerst maar eens wat meer info over zoeken.

En ja, ik had ook aan kleding gedacht, maar dat staat natuurlijk buiten het budget, want dat is vrij duur.

O ja, @Wuf: Ik zou hem graag van je willen overnemen, maar dat kan ik helaas niet in een keer opbrengen.... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan