stunt bike

Je had het trouwens over de CBR600 f2 t/m 4.
Vanaf welk jaar zijn deze?
En de kenmerken tov de f1?
 
Die zal wel iets meer dan 2000 euries kosten vermoed ik. -O-
En netjes... tja, motorblok en rijwielzooi moet goed zijn, maar verder mogen de kuipen gewoon verrot zijn.

Ik heb wel een oudere CBR op het oog.
Die stond voor 1900 bij de dealer. :)
 
Prijs valt wel mee , hoor.

Het is CBR, die ik met wat kuipschade gekocht heb om er wat circuitdagen mee te gaan doen, maar komt het er niet van. Ik heb de voorvork door WP/ SO (Stamsnijder) laten aanpassen met andere veren en instelbare compressiedemping. Dit alleen al kostte E 280,00

De motor had weinig schade, topkuip wat schade, spiegeltjes, deukje in tank. Deze heb ik inmiddels allemaal vervangen. Geen krassen oid, hij is erg netjes. Het is een origineel nederlandse motor met serviceboekje. Kenteken heb ik 27 juni 2006 opgeschort voor een jaar. De motor is oorspronkelijk bij Piet van Dijk in Enschede gekocht en goed onderhouden. Banden, ketting, accu zijn in prima conditie. Bouwjaar is 1996 en de motor heeft 22.000 kms gelopen.

Maar omdat ik er van af wil, is mijn vaste prijs E 2250,00. Anders moet ik er te veel op toeleggen.
 
Prijs valt wel mee , hoor.

Het is CBR, die ik met wat kuipschade gekocht heb om er wat circuitdagen mee te gaan doen, maar komt het er niet van. Ik heb de voorvork door WP/ SO (Stamsnijder) laten aanpassen met andere veren en instelbare compressiedemping. Dit alleen al kostte E 280,00

De motor had weinig schade, topkuip wat schade, spiegeltjes, deukje in tank. Deze heb ik inmiddels allemaal vervangen. Geen krassen oid, hij is erg netjes. Het is een origineel nederlandse motor met serviceboekje. Kenteken heb ik 27 juni 2006 opgeschort voor een jaar. De motor is oorspronkelijk bij Piet van Dijk in Enschede gekocht en goed onderhouden. Banden, ketting, accu zijn in prima conditie. Bouwjaar is 1996 en de motor heeft 22.000 kms gelopen.

Maar omdat ik er van af wil, is mijn vaste prijs E 2250,00. Anders moet ik er te veel op toeleggen.

zeer mooie prijs voor een cbr..


als je hem hier niet kwijt raakt, dan zal ik eens even iemand bellen ;)
 
Prijs valt wel mee , hoor.

Het is CBR, die ik met wat kuipschade gekocht heb om er wat circuitdagen mee te gaan doen, maar komt het er niet van. Ik heb de voorvork door WP/ SO (Stamsnijder) laten aanpassen met andere veren en instelbare compressiedemping. Dit alleen al kostte E 280,00

De motor had weinig schade, topkuip wat schade, spiegeltjes, deukje in tank. Deze heb ik inmiddels allemaal vervangen. Geen krassen oid, hij is erg netjes. Het is een origineel nederlandse motor met serviceboekje. Kenteken heb ik 27 juni 2006 opgeschort voor een jaar. De motor is oorspronkelijk bij Piet van Dijk in Enschede gekocht en goed onderhouden. Banden, ketting, accu zijn in prima conditie. Bouwjaar is 1996 en de motor heeft 22.000 kms gelopen.

Maar omdat ik er van af wil, is mijn vaste prijs E 2250,00. Anders moet ik er te veel op toeleggen.

Hele nette prijs idd.
Wat ik ermee doe, ik weet het nog niet. :N
 
Als je hem opschort hoef je geen wegenbelasting en verzekering te betalen. Het opschorten kost wel geld.

Als je hem weer opde weg wil gebruiken, hoef je alleen maar naar het postkantoor te gaan en hem weer aan te melden. Dan ben je natuurlijk wel weer verplicht hem te verzekeren en wegenbelasting te betalen... ;(
 
heb mn kennis ge-sms't

maar die heeft blijkbaar eergister een '98 CBR gekocht..
de sukkel :P want die zal wel een paar centen meer gekost hebben :X :X
 
Ik zocht eigenlijk een XT of zo om wheelies mee te oefenen. Maar als ik zie dar er motoren worden verkocht voor 1500 (zonder aanpassingen) is dat ook wel interessant !!!!

Weet iemand wat een goed model is dat momenteel op schademotoren.nl staat?
Of heeft iemand nog een aardig xt te koop van rond de 1000 ?
 
ik zal m in mn achterhoofd houden voor als mn verzekeringsgeld er is! ik moet nl ook een nieuwe bike. als ik geen f4i kan vinden is dit denk ik wel wat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan