Stunt f3 op 25kw OP PAPIER

Status
Niet open voor verdere reacties.

Br00d

Die hard MF'er
9 apr 2008
302
0
Ureterp
Hallo

Hierbij wil ik mijn f3 stunt motor verkopen.

Aangepast:

Valbeugels
Wheeliebar
Vortex clippons met stalen buizen er in
Tandwiel verhouding: 15-57 met een gouden x ring ketting van tsubaki
Extra liter olie er bij
Voorvork sea 15 olie in gedaan
Handrem setup met een extra 4 zuiger remklauw.
Stalen remleidingen rondom
Laser RVS bochtenset
Koelfan handmatig te bedienen doormiddel van een schakelaar
Frame en velgen etc allemaal gepoedercoat. Tevens nieuwe wiellagers rondom en de remmerij schoon gemaakt.

1004848358_5_8sBu.jpeg


1004848191_5_moAw.jpeg


981606083_5_dnyI.jpeg


981600897_5_6NMs.jpeg


Motor staat sus op 25kw op papier. Dus ook voor de beginnend bestuurder perfect.

KM stand was toen ik hem kocht op 34k. Zal nu 45 zijn. Ding heb ik wel altijd warm gereden voordat ik ben gaan rijden.

Motor die het altijd perfect doet en nu nog steeds. het is starten en lopen.

Prijs: 1500 euro.

Bellen kan op 0 6-51639136

of mailen naar airvvolf @ hetemeel punt com
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geld er, helaas, niet voor liggen :N , anders had ik het wel geweten, :Y

Tevens Stuntkick.
 
25kW alleen op papier of ook echt vermogen? Zal wel dat eerste zijn maar toch mr even vragen voor er dalijk iemand de motor koopt in de veronderstelling dat hij ook echt 25kW is en daarna al het gezeik van dien hebben als er iets gebeurd en blijkt dat hij geen 25kW is. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal ongetwijfeld onbegrensd zijn nu? Anders moet je zo hard aan het stuur trekken om een wheelie te kunnen maken ;)
 
Staat op papier zoals vermeld. Uiteraard zit er geen enkele begrenzer in. Dan kun je net zo goed gaan brommer rijden...

Maar dit is een fiets waarmee nog niet hard mee gesmeten is. Dus alles nog netjes recht en geen kapotte ophangpunten etc. Heb hem net voorzien van een nieuwe koppeling hendel en het mechanisme aan het blok punt is verlengt waardoor je met 1 vinger kunt koppelen. Oftewel een bike die er helemaal klaar voor is en die nog lang mee kan.

En eventueel kun je nog wat extra deksels mee krijgen voor het blok als je wel 1 trashed. En misschien vind ik nog wel het 1 en ander in mijn onderdelen hok.
 
Laatst bewerkt:
Als ik daar een kind niet zie aankomen lopen dan schiet ik mezelf door het hoofd...

En mobiele flitsers. Tjah daar kan ik nu 1000den woorden vies aan maken, maar dat doen we hier maar ff niet.
 
Denk na joh gozer. Ding word enkel gebruikt om ff naar het indu te rijden. Voor de rest staat die altijd op de kar.

En nu kun je idd gaan blaten jah maar toch je rijd door het dorp levensgevaarlijk onverstandig kut kind bladie bladie bladie. Maar daar rij ik echt niet 200 wat het apparaat niet eens meer haalt 8P

Dus dat soort loos praat hoef ik hier niet dan ga je maar zeuren bij je mammie of je koopt het ding en zet er de plaatjes mooi in ;)
 
25 kw op papier is altijd zo loos als je een keer iemand invalide rijdt, onderzoek en huppa, je bent de lul :W

Owja, en hoeveel gevallen uit de eerste (of tweede, of derde of vierde of...) hand ken jij ? sorry maar er word altijd zoveel geblaat over onderzoek, dit dat, de lul, zus zo...



zie het als een gratis schopje... goeie speelfiets!
 
Heb hem vandaag nog ff gewassen. Ketje ff schoongemaakt etc, dus ff snel nog wat recente foto's.

DUs een mooie kant en klare stunt bike die klaar is om nog lang gerocked te worden. Voorbandje is dus af, maar als iemand hem ophaalt zit er een nieuwe omheen :)

m1nrm.jpg


346kmmc.jpg


2db48rm.jpg


nghao.jpg
 
Denk na joh gozer. Ding word enkel gebruikt om ff naar het indu te rijden. Voor de rest staat die altijd op de kar.

En nu kun je idd gaan blaten jah maar toch je rijd door het dorp levensgevaarlijk onverstandig kut kind bladie bladie bladie. Maar daar rij ik echt niet 200 wat het apparaat niet eens meer haalt 8P

Dus dat soort loos praat hoef ik hier niet dan ga je maar zeuren bij je mammie of je koopt het ding en zet er de plaatjes mooi in ;)

Het blijft stom om zonder RBW te rijden.

Echter stunten op 25kw is minder leuk kan ik me voorstellen en als ze je pakken is er wel meer aan de hand. Hoop alleen dat het nooit aan de orde komt dat er iemand met welke fiets dan ook gepakt word omdat hij zonder RBW een ongeluk veroorzaakt heeft.
 
Valt allemaal reuze mee. Ik moet nog 2 maandjes uitzitten dan is het allemaal legaal. En in die 2 jaar ben ik meerdere malen aangehouden (ook op de normale motor), maar nog nooit gecontroleerd op hoe lang ik mijn rijbewijs had

Maar perfect voor de beginnende motor/stuntrijder :).
 
Laatst bewerkt:
Denk na joh gozer. Ding word enkel gebruikt om ff naar het indu te rijden. Voor de rest staat die altijd op de kar.

En nu kun je idd gaan blaten jah maar toch je rijd door het dorp levensgevaarlijk onverstandig kut kind bladie bladie bladie. Maar daar rij ik echt niet 200 wat het apparaat niet eens meer haalt 8P

Dus dat soort loos praat hoef ik hier niet dan ga je maar zeuren bij je mammie of je koopt het ding en zet er de plaatjes mooi in ;)

Gozer denkt na jochie ;)
 
Snap het hele probleem van jeremy niet?

Maar dat boeit me ook vrij weinig en heb er geen zin in om daar aandacht aan te gaan besteden.
Keus is aan jezelf. Net wat testa zegt: Geen 25kw gedonder meer via rdw. Kitje zit er zo in. Als je belang hebt en je wilt de motor en je wilt hem ECHT op 25 kw. Dan wil ik na betaling van de motor eventueel wel een 25 kw kit monteren. Natuurlijk wel ff zelf een 25 kw kitje regelen.

2dehands kost dat spul ook niks.
 
Ieder zijn mening.

Ik heb na het lesrijden nooit weer op een 25 kw motor gereden. Gewoon simpelweg omdat ik het geen fuck aan vond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan