Hahaha superscherp!Nu we toch op je woorden aan het letten zijn... In 2010 was je ook erg fel en zei je het volgende:
"Let maar op wat er met de toegangsprijzen gaat gebeuren, je betaalt nu nog € 40/45,- voor een staanplaats voor de TT op zaterdag, das binnen 3 jaar € 60,- (quote me over 3 jaar maar eens weer...) en tribunekaarten worden € 160,- ofzo."
Het gaat nu allemaal veel goedkoper worden,1 organisatie=1 overhead=lagere kosten
Verder maakt het geen bal uit,de superbikes zijn niet echt spannender dan de motogp te noemen.Als je het hele circus neemt is een motogp dag boeiender/spannender dan een wsbk dag.Moto3 en moto2 zijn toch leuker dan supersport ed.De superbikes zijn ook niet echt spannend.Sykes op pole,houd het niet een hele race vol en Melandri wint vanuit de achterhoede(da's ongeveer het concept elke race)
Het gaat nu allemaal veel goedkoper worden,1 organisatie=1 overhead=lagere kosten
Verder maakt het geen bal uit,de superbikes zijn niet echt spannender dan de motogp te noemen.Als je het hele circus neemt is een motogp dag boeiender/spannender dan een wsbk dag.Moto3 en moto2 zijn toch leuker dan supersport ed.De superbikes zijn ook niet echt spannend.Sykes op pole,houd het niet een hele race vol en Melandri wint vanuit de achterhoede(da's ongeveer het concept elke race)
Ik vind trouwens dat de toegangsprijzen voor de TT nog reuze meevallen. Het valt mij op dat er veel verschil in de toegangsprijs zit bij verschillende circuits. Zo is Valencia erg goedkoop met tickets, Assen zit er tussenin met circa 70 eurie voor een tribune maar in Italie betaal je de hoofdprijs om op tribunes te mogen zitten.
Alles is duurder geworden de afgelopen 10 jaar.
Desondanks gaat dorna allebei wk's om zeep helpen.
Er zullen eén paar helden op moeten staan om eén nieuw kampioenschap op te zetten om t weer publieks vriendelijk te krijgen.
Goedkoper worden? ja voor Dorna maar niet voor ons. Met 1 organisator voor beide klassen is de concurrentie weg en is er sprake van een monopolie. Monopolie is nooit goed, er zijn daar genoeg voorbeelden van.
Dat Een MotoGP dag boeiender is vind ik juist helemaal niet. moto3 en moto2 zijn Ok maar het hoofdprogramma is zo ontzettend boring. Zelfs de F1 anno 2012 is spannender dan een MotoGP race. Over de prijzen en de toegankelijkheid voor gewone stervelingen maar niet te spreken. Hoeveel gezeik is er dit jaar niet geweest over de toegangsprijzen van de TT. Nee voor de fans is dit een slechte ontwikkeling. ben benieuwd hoe lang het gaat duren dat het WSBK achter de decoder zit.....
Nou ja,monopolie.Je bent tot niets verplicht.
We zijn er zelf bij,motorsport is geen eerste levensbehoefte en we zijn klant dus laat Dorna ons maar lekker op onze wenken bedienen anders blijven we weg en is het uit met de pret.
Ik vind trouwens dat de toegangsprijzen voor de TT nog reuze meevallen. Het valt mij op dat er veel verschil in de toegangsprijs zit bij verschillende circuits. Zo is Valencia erg goedkoop met tickets, Assen zit er tussenin met circa 70 eurie voor een tribune maar in Italie betaal je de hoofdprijs om op tribunes te mogen zitten.
Assen wordt wel duurder volgend jaar ....BTW verhoging naar 21 % .....gooien ze er 5 % bovenop met als excuus ja mensen de BTW is omhoog gegaan dus iedereen accepteerd dat en nemen het hen niet kwalijk en pakken ze stiekem nog ff 3 % ( zou ik ook doen hoor ).
Ondertiteling van Baasm klopt dus exact ......I don't need sex, the government f*cks me every day
Het gaat nu allemaal veel goedkoper worden,1 organisatie=1 overhead=lagere kosten
Verder maakt het geen bal uit,de superbikes zijn niet echt spannender dan de motogp te noemen.Als je het hele circus neemt is een motogp dag boeiender/spannender dan een wsbk dag.Moto3 en moto2 zijn toch leuker dan supersport ed.De superbikes zijn ook niet echt spannend.Sykes op pole,houd het niet een hele race vol en Melandri wint vanuit de achterhoede(da's ongeveer het concept elke race)
Flamini en Infront hebben de SBK met liefde voor de sport uitgebouwd tot motorsport voor de echte raceliefhebber
Ongetwijfeld. Vanwege de enorme schommelingen steeds, vond ik het niet eens zo spannend als dat het werkelijk was.Zou het ooit nog zo spanned worden als dit jaar?
Na de GP's gaat Dorna nu dus ook de SBK kapot maken.
1e manche om 10:30 de 2e om 13:10 ben je om 14:00 uur klaar met een dagje wsbk
Als je dan 2 maal per jaar het wsbk bezoekt,zoals ik,moet je,op zondag, om 6 uur je nest uit om de warm up te gaan kijken,(wij doen graag het avondje ervoor lekker geniet op de camping van heerlijke biertjes om vervolgens om een uur of 9 op te staan en richting een circuit te verkassen,christelijke tijd)
kom nu niet aan dat er nog wedstrijden na de 2e manche superbikes komen want 50% intereseerd dat weinig/niks
Dus wat eerst een leuke dag wsbk was wordt nu aanzienlijk korter
Tot zover mijn redelijk objectieve mening