Supercorsa's te koop

Harmen

MF veteraan
31 mei 2004
2.596
0
Ik heb nog het volgende liggen

1* 180/55 DOT code 1407
2* 120/70 DOT code 3405

Nog goed voor een circuitdag, of heel wat kilometers op straat.

full
 
Met die achterband opzich wel, maar dat die voorband uit 2005 komt.. Maakt dat niet uit?
Ligt aan je tijden...............als je veel sneller dan 1.55 rijd, dan kan het een probleem worden.
Alles boven de 2 minuten op Assen is geen probleem.........zekers niet met een 180er op een 600.
 
Laatst bewerkt:
Ligt aan je tijden...............als je veel sneller dan 1.55 rijd, dan kan het een probleem worden.
Alles boven de 2 minuten op Assen is geen probleem.........zekers niet met een 180er op een 600.

en voorband?
 
Dito. ;)
Wat voor tijden rij je op ZV/Assen?

Nog geen bijzondere tijden. Heb eind 2008 mijn eerste circuitmotor aangeschaft. Dus ik heb nog geen idee wat voor tijden ik hier mee ga neerzetten. Maar ik had gehoord dat banden uitdrogen en dan het "verse" eraf gaat :?

K heb een nieuw setje supercorsa's besteld, maar daar dat is te weinig voor dit jaar.

Voor de eerste dag heb ik nog een gebruikt setje liggen uit 2008. die zijn nog prima voor de eerste dag op Assen
 
Laatst bewerkt:
Grip heeft toch niets met je tijden te maken ?? :s

Gewoon geen risico nemen en die 2005 banden op de brandstapel gooien en die achterband er nog lekker om leggen :)

Die uit 2005 zijn denk ik nog wel prima voor iemand op straat...
 
Grip heeft toch niets met je tijden te maken ?? :s

Gewoon geen risico nemen en die 2005 banden op de brandstapel gooien en die achterband er nog lekker om leggen :)
Nee dat dacht ik ook altijd. :P

Heb er nu een SC1 uit 2004 onder liggen...........is er wel nieuw op gelegd.
 
ik wil dat achterbandje nog wel hebben , kan ik nog wel een circuitdag plezier van hebben, dus mocht je hem nog hebben .........
 
Ik heb ook nog banden *O* Moet er vanaf :Y €10,- per band waar je nog minimaal 1 á 2 dagen mee kunt rijden :Y

Eerst Harmen's band, daarna die van mij natuurlijk :P
 
Harmen of Daniel.

Wil wel wat bandjes :)

reinoudtjallema at hotmail punt com :)

Hoe dichter bij Groningen, hoe beter ;)
 
Hey,

Heb wel interesse in een compleet setje.
De nieuwste en beste voor band icm met de achterband.

Wat kost dit totaal incl verzenden. Ik zagdat je de achterband aanbood voor 30 euro. Waar wil je een setje voor missen?

Hoor het wel.

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan