Supercross

Ferrandis sx 250 in de usa, gaf zijn visitekaartje weer af, wordt tijd dat deze eens een schorsing krijgt.
 
12 maanden voorwaardelijk voor Ferrandis. Vind ik goed en niet goed, goed omdat ze toch iets bestraffen, maar niet goed omdat het geen echte maatregel is, 3 wedstrijden schorsing of verlies van punten, en daarop nog een voorwaardelijke straf was volgens mij beter geweest. Als je de wedstrijden van Ferrandis over het algemeen bekijkt, haalt hij altijd wel smerige dingen uit. Maar ja geld speelt een heel grote rol natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Hoe is glendale gegaan met hem?
Gekwalificeerd voor de nightshow alleen was het helaas een triple crown , waardoor de lcq gewoon in de middag was ipv s'avonds .....Next week Oakland .
Toch knap 25e tussen 40 ervaren Amerikanen .
 

Bijlagen

  • 83704011_10222313538454357_797451061794177024_o.jpg
    83704011_10222313538454357_797451061794177024_o.jpg
    222,4 KB · Weergaven: 13
Gekwalificeerd voor de nightshow alleen was het helaas een triple crown , waardoor de lcq gewoon in de middag was ipv s'avonds .....Next week Oakland .
Toch knap 25e tussen 40 ervaren Amerikanen .

Dat is erg uitzonderlijk voor een NLer zonder echte sx achtergrond zoals de amerikanen. Hij zou eigenlijk daar moeten wonen.
 
Knappe prestatie! Ik vroeg me al af waarom hij een TC zou meepakken... wel goed voor de eerste spanning. Volgende week gaan we hem dus in de nightshow zien als het weer zo loopt! Erg gaaf!
 
Oakland gaf wel gave races en het was leuk om de naam van Meurs in de heats en LCQ te zien! Alles in perspectief gezien deed hij het helemaal niet onaardig?
 
Tomac is nu wel momentum aan het vergaren en houdt zijn 'red plate' zowaar vast naar Atlanta. Met 31 overwinningen begint hij ook aardig aan het totaal van Dungey te knabbelen, dat scheelt er nog maar drie en dan staan ze gelijk. En gezien het overwicht dat Tomac lijkt te hebben, zelfs wel wat over Roczen nu, zie ik Tomac nog wel aan Dungey voorbij gaan. Webb zou na zijn monstercrash flink geblesseerd zijn maar niet gewond, dus die heeft heel erg geluk gehad. Denk echter wel dat het hem parten zal gaan spelen de komende paar events.

250 East was een mooi robbertje vechten! Vond deze klasse wat tegenvallen qua deelnemersveld in vergelijking tot 250 West, maar de heats zijn verrassend leuk tot nu toe!
 
Ik heb een vraagje he.
Die supercross video pass heeft iemand van jullie die of hoe volgen jullie de supercross.
Op dailymotion staan af en toe video's maar dat houd niet echt over.
De videopass moet je betalen met een creditcard?? Die heb ik niet.
Bedankt voor de info alvast..
 
Ik heb een vraagje he.
Die supercross video pass heeft iemand van jullie die of hoe volgen jullie de supercross.
Op dailymotion staan af en toe video's maar dat houd niet echt over.
De videopass moet je betalen met een creditcard?? Die heb ik niet.
Bedankt voor de info alvast..
Ik kijk altijd via dailymotion. Over het algemeen kijk ik alleen de mains en de lcq's.
Gewoon in de zoekbalk 2020 <naam van de ronde> main intypen en dan vind je het wel.
Ik weet niet of je bij die videopass ook nog na het evenement terug kunt kijken of alleen maar live. Want alle westcoast races beginnen pas rond 3 uur snachts nederlandse tijd en de eastcoast races wel eerder maar ook niet voor 11 of 12 uur. Over het algemeen heb ik geen zin om zolang wakker te blijven dus dan kijk ik het de ochtend daarna op dailymotion. De race afgelopen week in Atlanta heb ik toevallig wel een keer live gekeken maar toen heb ik gewoon een illegale stream opgezocht van NBC Sports Network waar het op uitgezonden word: NBC Sports Network (NBCSN) Live Stream | 123TV - Watch TV Live Stream Online
 

Supercross begint weer aan het einde van de maand! Alle resterende 7 rondes in het kampioenschap worden in Utah verreden, en let op: om zoveel mogelijk races in een zo kort mogelijk tijdsbestek te proppen, vinden de races nu zowel op zondagavond als op woensdag plaats. Lekker dat het weer gaat beginnen! Ben benieuwd wie met de 'red plate' naar huis gaat 21 juni: Tomac, Roczen, of komt toch Webb er nog tussen?

Tussen Tomac en Roczen heb ik eigenlijk geen favoriet, misschien dat ik het Roczen iets meer gun. Zolang het maar een harde strijd wordt tussen twee titanen.
 
Vanavond / vannacht begint het weer: Supercross in de VS! Geen Anaheim, maar Houston is het toneel van de eerste ronde. Ik ben benieuwd wie zich dit jaar ontpopt tot kanshebber. Het veld is zo tjokvol met talent dit jaar, dat er eigenlijk over de volle breedte nauwelijks een 'mindere' rijder tussen te vinden is. Echter moet er toch ook iemand 22e worden... Wordt denk ik een gaaf seizoen, en ik dicht Osborne serieuze kansen toe.

Nu maar hopen dat ik morgenochtend/middag van het internet kan wegblijven om uitslagen te vermijden tot ik de race heb gezien.
 
Waar kun je het volgen/terug kijken? Motorcrossplanet stond het vaak op maar dan moest je met je handen voor je ogen het opzoeken...:X
 
Je kunt een videopass aanschaffen tegenwoordig voor MESX. Daar heb ik vorig jaar eens naar gekeken maar die was toen duurder dan de videopass die ik voor MotoGP.com heb, dus daar heb ik gauw van af gezien. Ik download de race meestal, maar de main events willen ook nog wel eens op YouTube of Facebook staan her en der.
 
Vanavond / vannacht begint het weer: Supercross in de VS! Geen Anaheim, maar Houston is het toneel van de eerste ronde. Ik ben benieuwd wie zich dit jaar ontpopt tot kanshebber. Het veld is zo tjokvol met talent dit jaar, dat er eigenlijk over de volle breedte nauwelijks een 'mindere' rijder tussen te vinden is. Echter moet er toch ook iemand 22e worden... Wordt denk ik een gaaf seizoen, en ik dicht Osborne serieuze kansen toe.

Nu maar hopen dat ik morgenochtend/middag van het internet kan wegblijven om uitslagen te vermijden tot ik de race heb gezien.
Ik ga toch voor Tomec Joris , heb jij je bericht nog gelezen in het Dakar topic.
Kan er helaas niet heen dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan