Supercup 22 april

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Ladies and Gentlemen racers! Dit weekend weer knallen in Assen! Onder ideale omstandigheden gaan we weer Cuppen! Althans, jullie gaan cuppen, ik ga jullie helpen, mochten jullie die behoefte hebben! *O*

Villie's sleepdiensten staan dit weekend in de Ossenbroeken deel twee, dus dat tweede knikje naar rechts, voor de Strubben! Symptomen van valziekten? Laat je gratis onderzoeken in de Ossenbroeken! :]
 
Ladies and Gentlemen racers! Dit weekend weer knallen in Assen! Onder ideale omstandigheden gaan we weer Cuppen! Althans, jullie gaan cuppen, ik ga jullie helpen, mochten jullie die behoefte hebben! *O*

Villie's sleepdiensten staan dit weekend in de Ossenbroeken deel twee, dus dat tweede knikje naar rechts, voor de Strubben! Symptomen van valziekten? Laat je gratis onderzoeken in de Ossenbroeken! :]
Haa Bacootje..

En als (met nadruk op als) doe t dan in de race, dan kan ik er een fototje van maken :) O-) ... want ik moet sochtends voetballen en dan ben ik er weer.
Dus! Vandaag waren er ook al een bende Mf'ers :Y

Dus komt morgen wel goed!!!
 
Yes!!!!!! :} :} Ik was 1e in de B-groep _O- _O- geweldig weekend gehad *O* *O*

En de rest :P

...gefeliciteerd... ;)

full
 
De hulpverlening in de Ossebroeken is toch nog uitgerukt. Gerald Perdon was de weg kwijt, iets verderop, dat wel.

D'r liep ook nog iemand de hele tijd door de blubber. Wie kent deze jongen? Hij schijnt er nog steeds rond te wandelen -O-

full
 
;) Netjes hoor.... ik was uiteindelijk 3e in de D-groep met 2 SuperCup 1000's voor me... Best leuk van de 1e rij starten :z Morgen even verslag en foto's op de site zetten...

Gefeliciteerd met de 3e plek!

Ik was een seconde sneller dan jij (2.05) dus moest naar de C groep. Ik was als 2e en 4e gekwalificeerd in de D groep dus zat al te dromen over een podium ;) Ik heb gelukkig wel een 2.04 kunnen rijden in de race :)

Als iemand een piccie heeft van nr 136 - rode GSXR600K1 met zwart pak? Graag!!

@ Klep ook proficiat!!
 
Gefeliciteerd met de 3e plek!

Ik was een seconde sneller dan jij (2.05) dus moest naar de C groep. Ik was als 2e en 4e gekwalificeerd in de D groep dus zat al te dromen over een podium ;) Ik heb gelukkig wel een 2.04 kunnen rijden in de race :)

Als iemand een piccie heeft van nr 136 - rode GSXR600K1 met zwart pak? Graag!!

@ Klep ook proficiat!!


Mooie tijd Tim! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan