Superduke van Wheelie

WheelMar

Rookie
7 mrt 2008
8
0
Vinkeveen
Heren, Dames ook,

toch nog een foto gevonden van vorig jaar september toen ik de SD kreeg uitgeleverd.

gr

Marco
full
 
Leuke foto, je moet je eerste meters hier nog maken (ik herken de strepen op de band en de spannende blik ;) ).

Zo te zien heb je de SD bij Ruiter v/d Bosch in Utrecht gekocht. Klopt dat, of zit ik er helemaal naast?
Woon je daat in de buurt? Ik kom zelf uit Zeist.

Groetuh :W
full
 
Leuke foto, je moet je eerste meters hier nog maken (ik herken de strepen op de band en de spannende blik ;) ).

Zo te zien heb je de SD bij Ruiter v/d Bosch in Utrecht gekocht. Klopt dat, of zit ik er helemaal naast?
Woon je daat in de buurt? Ik kom zelf uit Zeist.

Groetuh :W[afbeelding]

Die foto is inderdaad genomen bij Ruiter v/d Bosch hahaha, sommige dingen herken je in de kleinste detail hahaha.

Woon zelf in utrecht vandaar dat ik het weet.
 
ja hahaha

klopt in Utrecht. moest 2 uur later weer terug wegens een lekke dekselpakking, maar perfect opgelost door de boys.

Zo blij als een varken in de stront. Ik woon overigens in Vinkeveen. Dichtbij dus.
 
ja hahaha

klopt in Utrecht. moest 2 uur later weer terug wegens een lekke dekselpakking, maar perfect opgelost door de boys.

Zo blij als een varken in de stront. Ik woon overigens in Vinkeveen. Dichtbij dus.

He hallo ik kom uit hilversum misschien moeten we een keer gaan rijden,mijn motor komt ook bij de ruiter/vd Bosch vandaan maar ze zitten nu in de bilt

:] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
~mijn email adres is marcowieling@hotmail.com

stuur mij ff jouw mailadres. Via RB ook nog een knaap ontmoet (op de introductie van de RC8) die in A'dam woont. Gaan we binnenkort een ritje maken ofzo

mvg

Marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan