Supermagna

Rvm1

Rookie
13 feb 2023
4
0
Hallo,
Ik ben Rick, heb 2 jaar mijn rijbewijs en op het moment in het bezit van een triumph Sprint St.
Nou heb ik mijn oog laten vallen op een supermagna, alleen heeft hij redelijk wat gereden (85k km).

Nou vraag ik me af, wat is nou echt teveel km's voor zo'n type motoren?

Dank,
Groetjes Rick
 
Hoi Rick :W

Zie hierboven.

Tis een honda, das al ok.
Die een aankoopkeuring, dan weet je niet alles, maar iets.


Op deze leeftijd komt van alles langs. Zoals bijvoordeel remleidingen. En alle andere dingen van rubber.
 
Dank voor de reacties! Het is niet dat ik perse een supermagna wil, maar heb gelezen dat ze voor een cruiser erg vlot zijn. Denk dat ik me anders snel ga vervelen op zo'n motor. Deze is veruit het goedkoopste, door de km stand, vandaar dat ik dan toch dacht dat het de moeite waard was om even te vragen op dit forum 😁
 
Dat staat er niet bij, hij heeft alleen wel zijn beurtjes gehad zeggen ze, verder niks over onderhoud. Hij is wel wat verbouwd, dus ze hebben er het een en ander aan gedaan
 
85000 is een hoop km maar ik vraag me altijd af waarom er soms 23000 km op staat na 20 jaar. een jonge motor met weinig km kan ook van alles mankeren , Als je wat handig bent en een plek om te sleutelen maakt het wat makkelijker om een keuze te nemen. Goed luisteren naar blok geluiden , Eigenlijk compressie meten of een keuring. het is een keuze maar 85000 hoeft ie nog totaal niet op te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rvm1
Juist, dus het hoeft geen probleem te zijn, maar kan wel 🙈
Ondertussen wel gelezen dat dit ook sterke motoren zijn, maar ik heb niet genoeg kennis om de echt rare blokgeluiden te herkennen of compressie te meten.

Eerst carnavallen, daarna een keus maken of ik het aandurf 😅

Dank voor de berichten
 
Terug
Bovenaan Onderaan