Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel V

is er in NL nergens mogenlijkheid tot indoor rijden?

Nee, ben der wel mee bezig geweest, maar heb (nog) niemand zo gek gekregen.
Ik zit nu meer te denken aan een grote leegstaande fabriekshal o.i.d. Door de crisis zij ner genoeg lege hallen toch? allemaal €100.000 betalen en we hebben onze eigen baan *D

Een oude vrieshuis is er goed om in te rijden! goed geisoleerd t.b.v. het geluid! en vaak grote oppervlakten. Dus...... iemand een idee?
 
Nee, ben der wel mee bezig geweest, maar heb (nog) niemand zo gek gekregen.
Ik zit nu meer te denken aan een grote leegstaande fabriekshal o.i.d. Door de crisis zij ner genoeg lege hallen toch? allemaal €100.000 betalen en we hebben onze eigen baan *D

Een oude vrieshuis is er goed om in te rijden! goed geisoleerd t.b.v. het geluid! en vaak grote oppervlakten. Dus...... iemand een idee?

ja jaarbeurs ofzo :9
 
Nee, ben der wel mee bezig geweest, maar heb (nog) niemand zo gek gekregen.
Ik zit nu meer te denken aan een grote leegstaande fabriekshal o.i.d. Door de crisis zij ner genoeg lege hallen toch? allemaal €100.000 betalen en we hebben onze eigen baan *D

Een oude vrieshuis is er goed om in te rijden! goed geisoleerd t.b.v. het geluid! en vaak grote oppervlakten. Dus...... iemand een idee?
En na 15 minuten gassen iedereen dood neervallen :+
 
En na 15 minuten gassen iedereen dood neervallen :+


Tuurlijk gaat de ventilatie aan e.d. daar moeten we wel iets op bedenken. Maar qua aanpassingen is dat een makkelijkere optie dan een lichte constructie die geen geluid gaat tegenhouden. Meestal is het probleem geluid! Dus gewoon gasmaskers en perslucht :Y _O- op en knallen. tis toch SM beetje pijn mag ;)
 
Danielle hier,

Wat is dat toch met die sites:S hihi..

Als goed is moet hij het dan nu wel doen, want ik heb nu alles aan gevinkt, zoniet, dan moet ik wat anders gaan bedenken, ik hoor het wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan